Ustawienie kąta pochylenia kół

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Ustawienie kąta pochylenia kół

Postprzez Radzio918 » 7 cze 2013, o 21:16

Witam

Skromne pytanko, gdzie w naszych golfach reguluje się pochylenie kół przód? na sworzniu, górnym mocowaniu amorków czy na tych dwóch śrubach, które łączą amorek z piastą?
Avatar użytkownika
Radzio918
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 22:08
Lokalizacja: Łódź

Ustawienie kąta pochylenia kół

 

Postprzez Karol B. » 7 cze 2013, o 22:11

Radzio918 napisał(a):na tych dwóch śrubach, które łączą amorek z piastą


Dokładnie :ok:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez nahh » 8 lip 2013, o 15:02

Czy mogę prosić o rozwinięcie tematu?

Dopiero co założyłem u siebie gwint MTS Technik V3, który okazał się dość miękki. Po skręceniu gwintu, auto oparło się na oponach (nadkole). Więc podniosłem auto na gwincie, żeby dawało się nim jeździć. Kapcie są dość szerokie bo 185/50/15, ale niestety nie mam w tej chwili gotówki żeby zamienić na coś węższego.

Więc doraźnie kombinuję z zagięciem nadkoli (ewentualnie podcięciem ich) + negatyw, uchroniłoby to opony przed ścinaniem, co ma miejsce przy obecnej konfiguracji (obie opony tylne ścina nadkole przy każdym większym wyboju na drodze)

Proszę o ewentualne rady, co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić.

P.S.
Zamysł jest taki, że auto ma maksymalnie leżeć, więc podniesienie auta w górę na gwincie odpada :P
nahh
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:48
Lokalizacja: EuDeZet

Postprzez Paweu » 8 lip 2013, o 15:40

nahh napisał(a):Proszę o ewentualne rady, co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić.


Roluj ranty nadkoli , kup twarde odboje i powinno już mniej dobijać. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez nahh » 8 lip 2013, o 19:01

Paweu_mk3 napisał(a):
nahh napisał(a):Proszę o ewentualne rady, co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić.


Roluj ranty nadkoli , kup twarde odboje i powinno już mniej dobijać. ;-)


Będę szukał kogoś w Łodzi lub okolicach kto ma rolkę i mógłby użyczyć.

Odboje - masz na myśli gumy założone na amortyzatory? Te które znajdują się pomiedzy amorem i kielichem? (patrząc od dołu)
nahh
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:48
Lokalizacja: EuDeZet


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości