"uślizg" koła

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

"uślizg" koła

Postprzez e-piotrek » 18 maja 2014, o 00:24

Witam wszystkich :) Mam taki problem, że przy skręcie w prawo lub w lewo obojętne czy cofam czy jadę do przodu, ale tylko jak jadę powoli, czuję jak prawe koło się "ślizga", podejrzewam że wina może leżeć w wyrobionej końcówce drążka.Mam rację?
Avatar użytkownika
e-piotrek
Czytacz
 
Posty: 121
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 10:45
Lokalizacja: Nisko/Podkarpacie

"uślizg" koła

 

Postprzez murgen » 18 maja 2014, o 09:03

No nie wiem, mi slizga a mam nowe galki kierownicze, nowe galki nosne ( od wachacza ) i ustawiona zbierznosc i katy. Z ty ze mam podniesone auto, choc przed wymiana bylo duzo gorzej.
Ostatnio edytowano 18 maja 2014, o 12:19 przez murgen, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez łukasz1983 » 18 maja 2014, o 09:26

e-piotrek, Może masz po prostu zjechane opony,i przy skręcie nie "kleją" się do asfaltu,i stąd uślizg koła.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez e-piotrek » 18 maja 2014, o 11:21

...opony są raczej w bardzo dobrym stanie,najlepiej to chyba będzie pojechać gdzieś na "szarpaki"i niech sprawdzą.Podejrzewam że to będzie końcówka drążka albo zła geometria ustawienia kół.
Avatar użytkownika
e-piotrek
Czytacz
 
Posty: 121
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 10:45
Lokalizacja: Nisko/Podkarpacie

Postprzez łukasz1983 » 18 maja 2014, o 11:27

e-piotrek, Prędzej zła geometria.Nie ścina ci któreś opony od środka,lub z zewnątrz?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 20 maja 2014, o 09:46

geometria !!! do ustawienia :-o
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez e-piotrek » 20 maja 2014, o 13:45

byłem dzisiaj w warsztacie samochodowym (robią tam też przeglądy tech.) sprawdzili i powiedzieli że amortyzatory z prawej strony (tylni i przedni) są do wymiany, no a jak się wymienia z jednej, to i z drugiej strony trzeba.Jak myślicie, może to być wina złych amortyzatorów?
Avatar użytkownika
e-piotrek
Czytacz
 
Posty: 121
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 10:45
Lokalizacja: Nisko/Podkarpacie

Postprzez Gesiu_15 » 20 maja 2014, o 14:04

a geometria jak ? w porzątku ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez e-piotrek » 20 maja 2014, o 19:43

w sprawie geometrii nic się nie wypowiadali, jedynie że jak zamontują nowe amortyzatory to i tak w tedy ją ustawią, bo trzeba.No i nie wiem czy mnie robią na szaro czy nie.Za robociznę (wymiana amortyzatorów)wołają 50 zł.Części ja muszę kupić.Za ustawienie samej geometrii i tak pewnie by tyle wzięli.
Avatar użytkownika
e-piotrek
Czytacz
 
Posty: 121
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 10:45
Lokalizacja: Nisko/Podkarpacie





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

cron