tuleje wahacza a spotrowe zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

tuleje wahacza a spotrowe zawieszenie

Postprzez majkel2805 » 26 sie 2013, o 13:51

witam, mam sportowe zawieszenie F&K. jakieś 9mcy temu wymieniałem komplet tulei na wahaczach na febi, jaka żywotność tulei jest u was? moje już są zużyte ;/ warto kupić poliuretanowe? jaką markę wybrać?
majkel2805
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:05
Lokalizacja: ctu

tuleje wahacza a spotrowe zawieszenie

 

Postprzez Opik » 26 sie 2013, o 14:47

wystarczy je dobrze skrecic ( samochod na kolach, docelowa wysokoac zawieszenia) i nic sie nie bedzie dzialo nawet na tanszych (nie - najtanszych). Sie zawias opuszcza a tuleii nie przestawia to tak sie dzieje
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez majkel2805 » 26 sie 2013, o 14:57

dzięki kolego to ma sens bo tuleje wymieniane były na standardowym zawieszeniu a sportowe jest od wiosny :) czy po wymianie tulei trzeba jechać na geometrie?
majkel2805
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:05
Lokalizacja: ctu

Postprzez hellaflush » 26 sie 2013, o 15:45

A jak się podstawi podnośnik i dokręci?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Opik » 26 sie 2013, o 16:16

zadnej zbieznosci sie z tylu nie ustawia, tylko z przodu :) dlatego ze iprzy macphersonie m nizej, tym kola bardziej przechodza w rozbieznosc i negatyw :)

nie bardzo wiem o co chodzi z tym lewarkiem? Opuszczajac zawias trzeba poluowac te tuleje, opuscic ile sie chce i dokrecic dopiero GDY samochod STOI JUZ NA KOLACH na docelowej wysokosci zawiasu. W przeciwnym razie opuszczajac go nozej tuleje juz w fazie spoczynku sa naprezone i dzialaja na nie sily skrecajace, kazda praca zawieszenia wykreca je jeszcze bardziej przez co szybko padaja
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości