Trzęsie na równej drodze

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Trzęsie na równej drodze

Postprzez Kaziowichura » 26 cze 2009, o 00:02

Witam wszystkich.
Zakładam nowy temat bo nie znalazłem nic podobnego do mojego problemu w szukajce,
Problem jak w temacie, jadę sobie i telepie mi całym samochodem jakbym jechał po dziurach, dodam że to występuje tylko przy małych prędkościach, co to może być? Do tego czasem jakby coś z przodu tarło ale wystarczy że szarpnę kierownicą w jakąś stronę to tarcie ustaje, to tarcie niestety występuje przy jakiejkolwiek prędkości... co to może być? Jeżdżę na 13' żaden plastik z przodu w nadkolu nie ma prawa obcierać bo wszystko zostało sprawdzone.
Hamulce na przeglądzie wyszły jak nowe, tarcze mogą być pogięte? A może wytarte opony w jednym miejscu po ostrym hamowaniu? (kiedyś słyszałem opinię że może to przez coś takiego)

Z góry dzięki za odzew :)
Avatar użytkownika
Kaziowichura
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 23:12
Lokalizacja: Gdynia

Trzęsie na równej drodze

 

Postprzez Pascal » 26 cze 2009, o 00:09

A jak sprawa z amortyzatorami i ich poduszkami?
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez morsdicti » 26 cze 2009, o 00:11

no tu gdybania moim zdaniem może być dużo ... tak jak napisałeś teraz pogoda zmienna deszcz słońce deszcz (nie źdzwił bym sie na śnieg) ... to może tarcze gdzieś przegrzałeś i się zwichrowały .... to może ocierać ... co do telepotania autem to mogą być .. pogięte koła, źle wyważone (ja latam ze źle wyważonymi felgami ... bo ... są krzywe ;P ale to raczej przy większych prędkościach czuć ... że coś się telepie zwłaszcza na kierownicy) ... przehamowane opony też mogą przenosić drgania na kierownicę ... ale żeby zedrzeć oponę do takiego stanu bo byś musiał ze 150 km/h hamować awaryjnie moim zdaniem ... żebyś poczuł różnicę i tak zdarł bieżnik ...

a to się pojawiło nagle ? nic się nadzwyczajnego nie stało ? nie wpadłeś w otwartą studzienkę, nie zjechałeś po pijaku z krawężnika na skręconych kołach :P dla przykładu ... amortyzatory nie wybite ?
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Procent » 26 cze 2009, o 01:12

Felgi krzywe poprostu. Ja ma tak na alu.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kaziowichura » 26 cze 2009, o 23:32

Właściwie to mam tak od kupna... Samochodzik mam ponad rok, ostatnio na przeglądzie amortyzatory wyszły na 70-76%, hamulce też ok. Co prawda miałem spotkanie z krawężnikiem podczas poszukiwań płyty pod siedzeniem ale problem był już przed tym.

Jak będę miał troszkę pieniążka to podjadę na wywarzanie i geometrie i się zobaczy :)
Avatar użytkownika
Kaziowichura
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2008, o 23:12
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez oizo » 27 cze 2009, o 15:34

Przyczyny moga byc takie:
krzywe fele - jak sa bardzo krzywe to czuc nawet przy 40km/h
niewyważone fele - czuc najczesciej przy 90-120km/h
wyzabkowane opony od hamowania awaryjnego z abs-em czuc drgania przy 30-40 km/h a powyzej jest glosny szum i wycie

ja mialem wywalony sworzen i mi tez drgalo sprawdz to

aha i pytanko czy masz oryginalne felgi??
oizo
 


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości