sztywny lewa strona

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

sztywny lewa strona

Postprzez Przemas1792 » 1 mar 2010, o 21:19

witam
Mam takie pytanko.lewa strona auta (przód) jest sztywniejsza od prawej tzn.szczególnie jest to odczuwalne jak np.wjadę w dziurę czy przejadę po torowisku :-) jeździłem wcześniej na gazowych amorkach ale lewy się zakleszczył więc mechanik stwierdził że trzeba je wywalić i nie dawno wymieniłem je na olejowe i problem jest nadal taki sam.jest to dość dziwne bo prawa strona jest miękka i nie odczuwa się drogi a lewa bije.czy może to być sprężyna???wymieniłem same amorki.wrażenie jest takie jakby lewa część auta była niżej niż prawa.wydaje mi się że ten gazowy amorek zakleszczył się przez to.trochę tu namieszałem ale chyba to dobrze opisałem :-)
Przemas1792
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 sie 2008, o 20:19
Lokalizacja: Łódź

sztywny lewa strona

 

Postprzez Karol B. » 1 mar 2010, o 22:38

Podjedz na SKP na szarpaki i niech Ci sprawdza zawieszke, jak amorki dzialaja...
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Sivy » 1 mar 2010, o 23:04

Przemas1792 napisał(a):witam
Mam takie pytanko.lewa strona auta (przód) jest sztywniejsza od prawej tzn.szczególnie jest to odczuwalne jak np.wjadę w dziurę czy przejadę po torowisku


Lewa strona zawsze jest mniej wybita... przez ruch prawostronny w PL. Popatrz, ze prawe kolo wybiera wszystkie koliny na skraju drogi, natomiast lewa strona auta jedzie blisko osi drogi.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Przemas1792 » 2 mar 2010, o 11:21

no tak.wciągu roku wymieniałem 2 razy amortyzatory z przodu i na jednych jak i drugich jest to samo.możliwe jest to że zużyta jest sprężyna?
Przemas1792
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 sie 2008, o 20:19
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Sivy » 2 mar 2010, o 11:26

Oczywiscie, ja dopoki nie wymienilem przodu w komplecie czyli: gorne mocowanie amortyzatora z lozyskiem tzn poduszka, sprezyna, amor nie mialem ciszy w aucie teraz to zupelnie inne zachowane auta, zwlaszcza przy wymuszonych manewrach...
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Przemas1792 » 2 mar 2010, o 11:34

właśnie chyba kupie sprężynki i to wymienię.mam to autko 3 lata i nie wymieniałem sprężynek jeszcze tylko same amorki.wydaje mi się że poprzedni amortyzator zakleszczył się właśnie przez nie pracują sprężynę bo po prostu nie odbija prawidłowo.
Przemas1792
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 sie 2008, o 20:19
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Miękus82 » 2 mar 2010, o 12:21

Jeżeli długo smigałeś z uszkodzonym amorkiem to sprężyna tłumiła drgania zamiast amorka co mogło spowodować uszkodzenie
Avatar użytkownika
Miękus82
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 09:20
Lokalizacja: WPI


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości