stukanie przy skrecie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

stukanie przy skrecie

Postprzez emilos » 25 sie 2008, o 16:49

Witam wiem ze temat podobny byl ale chodzi mi konkretnie o stukanie w momencie skretu szczegolnie przy powolnej jezdzie. Co to moze byc i jakie koszta ?
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

stukanie przy skrecie

 

Postprzez marko1967 » 25 sie 2008, o 18:02

emilos, jeżeli tak terkocze chrobocze na zakrętach to przeguby do wymiany a co do ceny to nie wiem poszperaj na alegro zerknij tu http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
Ostatnio edytowano 25 sie 2008, o 18:06 przez marko1967, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez KristoF » 25 sie 2008, o 18:02

prawdopodobnie przegub juz sie kończy
nie wiem ile kosztuje

[ Dodano: 2008-08-25, 18:04 ]
mi kiedyś stukał McPherson
łożysko dokładnie bo była źle poskładana kolumna prze "fachowca".Może to byc tez to.
Ale jak słychac tylko przy skręcie to raczej tylko wina przegubów zewnętrznych,musisz jeszcze wyczaić który wali.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Adek19 » 25 sie 2008, o 18:07

dokładnie to bedzie przegub cena nowego przegubu 45zł :-P
Avatar użytkownika
Adek19
Members
 
Posty: 1240
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 19:38
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez emilos » 25 sie 2008, o 18:53

tak tylko ze to stuka szczegolnie przy wolniejszej jezdzie i to jest takie pukanie jak by cos przeskakiwalo. zastanawialem sie wlasnie nad lozyskiem.
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez marko1967 » 25 sie 2008, o 21:14

emilos, właśnie tak to jest że przy wolniejszej jeżdzie w zakręcie najbardziej słychać przeguby jak by to było łożysko to powinno też pukać przy jeżdzie na wprost a tak na marginesie mówiąc to łożysko nie stuka tylko chuczy wyje buczy) jak już jest kaput pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez łaksiak » 25 sie 2008, o 21:17

marko1967 napisał(a):łożysko nie stuka tylko chuczy wyje buczy

szumi ;-)
mnie sie też zdaje że to przegub
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez emilos » 25 sie 2008, o 22:25

nie pozostaje mi nic innego jak wybrac sie do mechanika niech sprawdzi dla pewnosci i zakup . Dzieki wielkie koledzy czym predzej wymienie bo az mi dreszczcze przechodza jak slysze to stukanie... ps. jutro robie forki i wkoncu opisze swoj nabytek
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez SotoM » 25 sie 2008, o 23:54

emilos napisał(a):nie pozostaje mi nic innego jak wybrac sie do mechanika niech sprawdzi dla pewnosci i zakup . Dzieki wielkie koledzy czym predzej wymienie bo az mi dreszczcze przechodza jak slysze to stukanie... ps. jutro robie forki i wkoncu opisze swoj nabytek

najlepszym rozwiazaniem bedzie jak pojedziesz na szarpaki i test amorów. jeśli to wina łozysk-poduch amorów, na teście amorów bedzie to słychac. a zawieszenie najlepiej na szarpakach bo na podnośniku brecha to mozna sprawdzac i wymienienic połowę częsci zawieszenia i dalej bedzie waliło...
a ta wolna jazde ,to jaka prędkośc masz na mysli??- bo przegub nie puka tylko terekota takie mielenie by było na skretach.
a jesli pukanie to cos z zawieszeniem... koncówka drążka kier. . drazek kier, sworzeń wahacza. tuleja wahacza- przednia lub tylna, górne mocowanie amortyzatora(łozysko poducha) lub stabilizator jeśli go posiadasz(łaczniki,tulejki)...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez przemo » 26 sie 2008, o 23:39

emilos to morze byc sworzen wahacz mi tez tak stukało nie zaleznie od predkosci i na zakretach jak i na prostej drodze z jkimis tam dziurami wymieniłem sobie ten sworzen a koszt sworznia to 20zł z rabatem ;) a normalnie kosztuje 25 zl potem ustawiłem sobie zbieznosc i teraz jest cisz jak po smierci organisty :-D :-P
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez emilos » 29 sie 2008, o 23:00

no juz wiem co to bylo. Okazalo sie ze przy skrecie stukaly lozyska na mcphersonie wiec brawa dla kissa :D wlasnie dzis wymienilem. niestety po wczorajszym wytrzesieniu autka wyszlo pare innych rzeczy takich jak sworzen lewy, tuleje tylnej belki o czym wiedzialem przy zakupie, łacznik stabilizatora. sworzen wymieniony oraz lozyska( caly dzien w garazu siedzialem :P) zostaly tuleje i łaczniki. Jednym slowem poprzedni uzytkownik nie kwapil sie z wymiana przed sprzedaza...
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez KristoF » 30 sie 2008, o 21:27

a to wymiana tulei tylnej belki cie zaboliii.Ciężka sprawa.Mnie zajęło 5 godzin zrobienie wszystkiego.Tuleje musiałem rozcinać bo były tak przyrdzewiałe że nie szło ich ruszyć.I proponuję załatw sobie kogoś do pomocy.Belke trzeba wymontować...Ckociąz coponiektórzy "akrobaci" wymieniali to na samochodzie.No i jeszcze jedno, nie ruszaj mocowania belki przy karoserii bo ci sie może poprzestawiać.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości