Stuka w lewym kielichu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Stuka w lewym kielichu

Postprzez Przem4S » 21 wrz 2014, o 00:50

Witam,

Mam problem z golfiną.
Mianowicie jakiś czas temu wymieniałem sprężyny,
poprzedni właściciel kupił amortyzatory mts'u i przyciął sprężyny.
Obecnie dołożyłem sprężyny obniżające mts do tych amorów i wymieniłem poduszkę i łożyska.

Poskręcałem wszystko na maksa, i po złożeniu autko fajnie jeździło, no ale do czasu.
Dziś jadąc z pracy do domu usłyszałem stukanie w lewej kolumnie.
Staję, patrzę nakrętka na talerzyku luźna a ten luźno lata, dokręciłem tyle ile mogłem bez imbusa czyli bez kontry, czyli całe gufno, aby dojechać do domu.

Jest to płytki stuk, czyli tak jak by ten talerzyk, a przynajmniej w moim odczuciu,
chyba że w czymś innym tkwi przyczyna?
Chciałbym uzyskać informację, czy przez to iż wszystko było skręcane na "maksa", mogło mi się to poluźnić? Czy te górne mocowania/talerzyki też muszę wymienić?
Ewentualnie na ile to ma być skręcone?
Dodam też, że prawe koło mam skręcone na tyle iż nic nie stuka, oraz talerzyka
nie jestem w stanie obrócić ręką od góry, ale zmienia swe położenie przy skręceniu kół etc.

Pozdrawiam.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przem4S
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 00:51
Lokalizacja: Tychy

Stuka w lewym kielichu

 

Postprzez MiroGti » 21 wrz 2014, o 07:55

Przem4S napisał(a):Ewentualnie na ile to ma być skręcone?

Ja zawsze dokręcam ganem na powietrze i jest ok ,generalnie ten talerzyk ma być do końca dokręcony nawet jak imbusem trzymasz to do oporu a po drugie tam powinna być nakrętka z teflonem żeby się nie odkręcała ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przem4S » 21 wrz 2014, o 18:49

Dobra, dziś zarzuciłem podkładke kontrującą pod tą ową śrubę, znów skręcone, na razie nie wysłyszałem stuku. Może będzie git :cwaniak:
Obrazek
Avatar użytkownika
Przem4S
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 00:51
Lokalizacja: Tychy


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość