Stuka jak przegub, ale to nie on

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Stuka jak przegub, ale to nie on

Postprzez Michu » 24 wrz 2012, o 17:19

Objaw jest taki, że jak jade po prostej drodze puszcze gaz to cos stuka z dosc duza czestotliwoscia zwłaszcza przy prędkościach ~100kmh. Typowy objaw zalatwionego przegubu, ale stary przegub dobry, nowy założony i dalej to samo.. Gumy w zawieszeniu sa ok. Co jeszcze może wydawać takie stukanie ? Dodam, że przed wakacjami zmieniałem zawieszenie (sprężyny + amorki) ale po zmianie nie było żadnych stuków, aż do teraz.
Avatar użytkownika
Michu
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15 mar 2010, o 20:19
Lokalizacja: Zach-pom

Stuka jak przegub, ale to nie on

 

Postprzez prezesik » 24 wrz 2012, o 21:15

U mnie tak stukało tylne koło jak go nie dokręciłem :wstyd:
Michu napisał(a):Dodam, że przed wakacjami zmieniałem zawieszenie (sprężyny + amorki)
a ustawiałeś geometrię po tym zabiegu? Bo jak nie to może łożysko siadać z uwagi na zły kąt ustawienia koła.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Michu » 25 wrz 2012, o 16:41

Pierwsze co to geometrie ustawiłem. Koła na pewno podokręcane, bo inaczej już dawno bym golfa nie miał ;p Możliwe żeby przekładnia tak waliła ?
Avatar użytkownika
Michu
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15 mar 2010, o 20:19
Lokalizacja: Zach-pom

Postprzez xxivanx » 25 wrz 2012, o 23:24

moze wewnetrzny przegub masz zalatwiony , przekladnia moze byc ale u mnie u znajomego w alfie to sie robi stopniowo z uplywem czasu coraz głosniej.
xxivanx
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 kwi 2012, o 21:51
Lokalizacja: Górnystok

Postprzez piterrzeszow » 28 wrz 2012, o 17:11

u mnie pukało to psiknąłem do środka jakimś środkiem do smarowania,

może ma sucho..
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Michu » 2 paź 2012, o 12:56

Chyba znalazłem przyczynę... Przy wymianie tarcz w lewej zwrotnicy została śrubka bez łepka która miała trzymać tarczę, nie dało się jej wykręcić i już tak zostało. Początkowo tarcza była ciasno spasowana i nie kręciła się w koło, ale po jakimś czasie się "wyrobiła" i kręcąc się stuka o tą śrubkę i śruby koła... Prawdopodobnie to jest przyczyną, bo wszystko inne nie wykazuje zużycia wskazującego na takie objawy...
Avatar użytkownika
Michu
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 15 mar 2010, o 20:19
Lokalizacja: Zach-pom


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości