Stabilizator

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez robzar89 » 6 wrz 2014, o 06:11

Stabilizatory na zdjęciu maja takie samo mocowanie łącznika. Różnice opisałem wyżej. Z informacji, które uzyskałem dzwoniąc i szukając części wynika, że najprawdopodobniej stabilizator z GTI z silnikiem benzynowym raczej nie pasuje. Mam już umówiony stabilizator z GTI TDI 20 Jahre czyli jak u mnie więc liczę, że będzie ok. Najlepszym rozwiązaniem tematu byłoby gdyby komuś się chciało wreszcie zaglądnąć pod samochód i zmierzyć średnice w GTI z benzyniaka a jeszcze inna osoba od GTI TDI, bo ja informacje mam tylko uzyskane przez telefon a nie namacalnie.

Jak dostanę drążek napiszę jak sprawa wygląda

[ Dodano: 2014-09-09, 17:48 ]
Odświeżam temat. Kupiłem drążek niby od gti TDI 20 Jahre i otrzymałem drązek 18 mm. Kupione od użytkownika tego forum.
Wszystko wygląde na to żę taki drążek jak mam to adoptowany jest z ibizy II z silnikiem 1.9 TDI ASV i został wydrążony gwint w nim aby wkręcić łacznik. Mógłby ktoś podać mi numer tego drazka ?
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

 

Postprzez Psiakrew » 21 wrz 2014, o 18:04

Tak poglądowo:

Obrazek

Stabilizator w wózku jest od VR a ten luzem od GTI, różnią się mocowaniami w wahaczach, w wózkach mocowania są identyczne

Obrazek
Mój traktor:
moj-golf/gtd-by-psiakrew-t53519.html
Diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy cie nie zdradzi
Avatar użytkownika
Psiakrew
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 09:31
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez Thorsten » 15 mar 2015, o 14:54

sory że odgrzewam wątek ale chce zamontować u siebie w golfie stabilizator. Z racji raptem 75km fabrycznie go tam nie było. Szukałem na allegro i widzę że są różne, różnią się one kształtem. Mógł by mi ktoś powiedzieć jaki mam wpakować by o nic nie zawadzał to raz a dwa to czy będę musiał odkręcać sanki od nadwozia czy istnieje nadzieje że upcham go bez rozkręcania?

http://allegro.pl/drazek-reakcyjny-stab ... 29570.html
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez miras200888 » 15 mar 2015, o 17:08

Thorsten, kazde mk3 mialo stabilizator .
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez VolDan » 15 mar 2015, o 17:26

nie wprowadzaj w błąd. moj 1.4 nie ma staba
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 15 mar 2015, o 17:44

miras200888, w moim wypadku go nie ma. Gdzieś czytałem że montowano go w autach których silniki przekraczały jakąś tam moc.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 15 mar 2015, o 17:57

Słabsze wersje nie miały ze względu własnie na moc i ciężar silnika nie było takiej potrzeby
Thorsten ty musisz mieć ten cieńszy 17mm ze względu na wachacze, a dokładnie na mocowanie końcówek tego drążka.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 15 mar 2015, o 18:08

Radi, ok, Dzięx.


A czy istniała zależność w postaci kształtu oraz średnicy? To znaczy że 17mm miały jeden kształt a 19mm miały inny?
Szukając mam się kierować tylko średnicą czy też kształtem?

w sieci trafiłem na fotkę tego:
Obrazek
wzmianka była że ma on średnicę 17mm.

Pytałem o zależność kształtu bo jeśli jest tak że dana średnica ma jeden kształt to będę mógł na allegro szukać stabilizatora po jego kształcie zamiast pisać do każdego z pytaniem jaką ma średnicę.


No i czy będę musiał odkręcać sanki silnika by go wcisnąć?

edit: zauważyłem że istnieją dwa kształty drążków. jeden:
Obrazek
sprzedający mówi że pochodzi z 1.4 8v Kombi.

oraz :
Obrazek jego średnica to podobno 18mm i pochodzi z golfa GTI,


Czyli ten pierwszy podejdzie do mojego golfa?
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez miras200888 » 15 mar 2015, o 19:23

mialem mk3 1.4 1.6 1.8 2.8 i kazdy mial stabilizator
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Radi » 15 mar 2015, o 19:44

Thorsten, w teorii wychodziły dwa rodzaje 17 i 19 mm a w praktyce spodkałem sie z różnymi wygięciami bądz co bądz wszystkie powinny pasować na sanki. Ty musisz szukać takiego w którym końcówki sa wciskane na niego a nie przykręcane z boku. Co do montażu trzeba odkręcić(w sumie bardziej poluzować) sanki żeby go wsunąć na miejsce.

miras200888być może różnie to wychodziło
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości