Sprężyny porada

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Sprężyny porada

Postprzez sebans4 » 31 mar 2014, o 17:25

Witam mam taką prośbę. Chce kupić sprężyny do mojego golfa takie i które wy byście mi doradzili i poradzili. Takie http://allegro.pl/vw-golf-iii-sprezyny- ... 50631.html czy takie http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-obn ... 78933.html z góry dzieki :)
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Sprężyny porada

 

Postprzez Gesiu_15 » 31 mar 2014, o 17:46

Na twoim miejscu bym wziął pierwszy komplet bo są firmy MTS Technik . Dołożył byś 200 zł i masz kit MTS , 4 amory i 4 sprężyny . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sebans4 » 1 kwi 2014, o 08:09

A te sprezyny z ta-technix tez sa dobre czy to nie za bardzo ?
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Postprzez Siw3k » 1 kwi 2014, o 08:42

dołóż tak jak Gesiu_15, pisał wyżej i kup cały kit ja miałem u siebie kit cały TA Technics i nie narzekałem i ten kit bym ci polecił nie wiem jak jest z mts-em ale to już niech inni się wypowiedzą
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 1 kwi 2014, o 09:55

Te springi to jeden gips jedna cena jedna półka nie zdziwiłbym się że wychodzą z jednej fabryki
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sebans4 » 1 kwi 2014, o 19:06

kurde kupił bym kita tylko narazie krucho z hajsem a na springach chciałbym max 40 mm obniżyć a powoli powoli dokupywać amory
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Postprzez Gesiu_15 » 1 kwi 2014, o 19:56

to kup -40/40 a potem dokupisz amorki jak kasiorkę będziesz miał :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 2 kwi 2014, o 00:20

a co chcesz uzyskać poprzez obniżenie, sam wygląd, czy stabilność podczas pokonywana zakrętów. Seryjne amorki na sprężynach -40 strasznie w dupę dostają, na początku jest ok a potem coraz gorzej, do tego stopnia, że rozpórki trzeba dawać. wiem bo sam tak miałem. Kupuj pełen KIT, jazda stabilniejsza i przyjemniejsza, no i możesz sobie zglebować o 6centów a nie tylko 4.
opolanin
 





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości