sprężyny od 2.0 do tdi?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

sprężyny od 2.0 do tdi?

Postprzez e2 » 23 gru 2009, o 11:34

http://allegro.pl/item850237124_sprezyn ... m_mts.html a dokładniej takie coś wsadzone do tdi? jak to się sprawdzi? bo chcę niestety lekko auto podnieść, ale chcę zachować sztywność :P
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

sprężyny od 2.0 do tdi?

 

Postprzez slavwek.ie » 23 gru 2009, o 12:19

Sprężyny podejdą ci do TDI, ale na super sztywność nie licz. Po jakimś miesiącu jeżdżenia auto usiądzie niżej.
Przy zamówieniu koniecznie podaj rocznik auta, żebyś dostał sprężyny właściwe dla typu zawieszenia, bo będziesz wymieniał na swój koszt.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez e2 » 23 gru 2009, o 12:29

czyli co? po miesiącu znowu będę miał -40mm tak jak mam teraz? Ja go muszę podnieść do góry bo planuję parę wyjazdów na działkę przez pola na przysżłe wakacje ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 23 gru 2009, o 16:19

Springi tej firmy mają tendencję do "zapadania", poza tym że są krótsze o wiele twardsze od serii nie są. Przy ciężkim dieslowskim silniku usiądą na pewno.
U mnie przy ABF-ie z -40 zrobiło się -60 i miękko :wstyd:
e2 napisał(a):muszę podnieść do góry bo planuję parę wyjazdów na działkę przez pola na przysżłe wakacje ;)
Gwint... ;-)
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez e2 » 23 gru 2009, o 16:42

Gwint... ;-)


Nie ma takiej opcji, gwint na maksa w górze najbardziej się zużywa, a nie będzie mi się chciało przed wyjazdem zdejmować kół i kręcić do góry ;/
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 23 gru 2009, o 23:34

e2 napisał(a):nie będzie mi się chciało przed wyjazdem zdejmować kół i kręcić do góry ;/
No to air ride :padam:
Tak poza konkursem, to nie wiem jaki masz ciężki dojazd na działkę, ale bez przesady, na -40 nie ma tragedii.
BTW, po to Bóg dał nogi, żeby dojść tam gdzie nie można dojechać na glebie :ok:
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez e2 » 24 gru 2009, o 09:37

slavwek.ie napisał(a):Tak poza konkursem, to nie wiem jaki masz ciężki dojazd na działkę, ale bez przesady, na -40 nie ma tragedii.
BTW, po to Bóg dał nogi, żeby dojść tam gdzie nie można dojechać na glebie :ok:


droga między dwoma wsiami w stanie takim, że po ostatnim roku pozbylem się katalizatora bo mi wydech cały poluzowało (a kat wycięty przy okazji :D), stracona dokładka zderzaka itp ;p jest nisko i przy zapakowaniu masy rzeczy (a butelki są ciężkie :D) tył siada niesamowicie nisko przecież.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 24 gru 2009, o 12:43

Do tych springów z linku musiał byś powkładać gumowe przekładki pomiędzy zwoje, żeby zawias był twardy nie uginał się od ładunku. Niestety są one miękkie.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez SotoM » 24 gru 2009, o 15:38

zapomnij o tych spreżynach!! gdzie ty chcesz od beny do diesla założyć...człowieniu. auto sie nie podniesie tylko opadnie na podłoge a sprężyny sie poskładają zwój do zwoja. przerobiłem ten temat u siebie. miałem od swojego byłego 2.0 sprężyny i założyłem do siebie. to do pracy jechałem 30tką i myślałem ze mi dzwony w bodzie powyrywa i plomby z gęby powylatują...dobrze ze zapakowałem do gabaznika ori... to przynajmniej w robocie zmieniłem.
silnik diesla jest o wiele cięższy od beny...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez e2 » 24 gru 2009, o 16:54

ok, dzięki w takim razie za pomoc :) spodziewałem się właśnie znacznej różnicy w wadze, ale chciałem by mi to ktoś potwierdził :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości