Ściąganie w jedną stronę

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Ściąganie w jedną stronę

Postprzez Opik » 18 mar 2014, o 18:29

Panowie może ktoś się spotkał z podobnym zjawiskiem. Jakoś w sierpniu miałem założony gwint, ustawiona zbieżność, geometria, wszystko pięknie cacy, Żbik leciał jak po sznurku.
Było raz kręcone jak pożyczyłem od znajomego koła na sesyjkę, może z półtora centa w dół. Ściągało go wtedy lekko w prawo, ale po założeniu moich kół z powrotem i podniesieniu go na tą samą wysokość prowadził się idealnie, więc zapomniałem o sprawie - uznałem że ściąganie to była wina opon.
Teraz poszedł solidnie w dół, problem znoszenia znów się pojawił. Wiadomo, podjechałem na zbieżność, wszystkie kąty idealne, wręcz książkowe, poza jednym - wyprzedzenie lewej kolumny, jest sporo bardziej do przodu niż prawa (która jest idealnie ustawiona).
I tu ciekawostka, od czego to mogło się zrobić? Żadnego dołka ani puknięcia nie było, poza tym wtedy kolumna raczej by się cofnęła a nie wyszła do przodu. Ma ktoś jakiś pomysł co się stało i jak temu zaradzić?

Pytam się konkretnie o to, wszelkie gumy, łączniki, końcówki są nowe i w idealnym stanie. Problemu nie było też gdy gwint był podniesiony wyżej
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Ściąganie w jedną stronę

 

Postprzez deusiwo » 18 mar 2014, o 19:06

może był bity zanim go kupiłeś?
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 mar 2014, o 19:11

deusiwo, proszę Cię, przeczytaj uważnie co napisałem :-|
Był bity czy nie był, składany z dziesięciu czy tylko z czterech - robiona w lecie geometria wyszła książkowa a po tamtym czasie żadnego dzwona/dołka/krawężnika/cygana/kota nie zaliczyłem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 18 mar 2014, o 19:24

No słuchaj, nic się samo nie dzieje, także albo nawet nie wiesz że gdzieś wjechałeś, albo miałeś coś niedokręcone i sie rozklepało albo krasnoludki zepsuły :-P
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 mar 2014, o 19:30

Samochodem tylko ja jeżdżę, czasem Narzeczona ale zawsze ze mną i dołów unika jak może, w nic wjechane nie było. Ponownie piszę - problem pojawił się tylko i wyłącznie po skręceniu gwintu w dół.
Luzów żadnych na zawieszeniu nie ma bo od razu zaczęli wszystko sprawdzać, głupi jestem :/ Do głowy przychodzą mi tylko poduszki macphersonów

[ Dodano: 2014-03-18, 23:46 ]
Ogarnąłem go na równym placu - lewa poducha stoi z centa wyżej niż prawa. Chyba się sprawa wyjaśnia pomału...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez malolepa94 » 3 kwi 2014, o 22:47

nie chciałem zakładać nowego tematu ale mam podobny problem , 3dni temu założyłem nowe alusy ale opony założyłem z poprzednich , wszystko ładnie pięknie tylko zauważyłem , że podczas jazdy auto lekko znosi na lewo i gdy trzymam kierownice to czuje lekki opór w prawą stronę . A jakiś czas temu zauważyłem właśnie na prostej drodze jak stał samochód ze prawy amor o trochę jest wyżej niż lewy , teraz mam do was pytanie czy to wina poduszki ? zawieszenie wymieniałem pół roku temu ale właśnie poduszki były nie ruszane ;/ jak myślicie to przez to znosi ?
Avatar użytkownika
malolepa94
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 10:38
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Opik » 3 kwi 2014, o 22:55

u mnie pomogło diametralnie :) ledwo co teraz czuć jakiekolwiek znoszenie, bardziej tu chyba kąt drogi wchodzi w grę

nowe poduchy z łożyskami, zbieżność i geometria u ogarniętego gościa i powinno być dobrze :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości