Rodzaj sprężyn. Pilne

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Rodzaj sprężyn. Pilne

Postprzez Mateusz18 » 7 mar 2013, o 14:52

Witam. Byłem dziś u mechanika i chciałem zamówić sobie sprężyny do golfa hatchback 5 drzwi do tyłu.
Mechanik podał mi dwa rodzaje sprężyn jedne z dobrej firmy "nie znam jej, zapomniałem nazwe", a drugie jakieś wzmacniane. Chodzi mi o to żeby auto tak "wiochmeńsko wysoko nie stało" z góry dziękuję za odpowiedzi. Pilne bo muszę dać mu dziś odpowiedź jakie zamówić.
Avatar użytkownika
Mateusz18
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 18:55
Lokalizacja: Chwaliszew

Rodzaj sprężyn. Pilne

 

Postprzez bioly21 » 7 mar 2013, o 15:26

zawsze na ori amory mozesz wsadzic sprezyny -40 a nawet -60 , a juz najlepiej jak wysoki tyl ci przeszkadza to kupic gwint na tyl i dobierzesz sobie wysokosc jaka bedziesz tylko chcial

nie wiem co ci z tylem przeszkadza
ja mam ori na przodzie i tyle przod sprezyny -40mm tyl oryginalne i jakos specjalnie wysoko tyl nie stoi
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Mateusz18 » 7 mar 2013, o 15:32

Niektóre golfy maja tak strasznie wysoko tył i mnie się to nie podoba. Może mają włożone sprężyny od kombi.
Avatar użytkownika
Mateusz18
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 18:55
Lokalizacja: Chwaliszew

Postprzez hellaflush » 7 mar 2013, o 15:33

Na pewno nie od kombi :D
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Mateusz18 » 7 mar 2013, o 15:40

a czym się różnią te zwykłe od wzmacnianych?
Avatar użytkownika
Mateusz18
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 18:55
Lokalizacja: Chwaliszew

Postprzez Piaggio » 7 mar 2013, o 18:03

Hymmm, nie bardzo wiem o co kamanz tymi wzmacnianymi- zwykle to zwykłe, maja standardową wysokość do danego modelu, np GT i GTI mają niższe spręzyny przez co auto posadzone ejst nieco niżej, jeżeli na ori, jeżeli chcesz auto niżej, masz dwa wyjscia albo tzw kit ( niższa spręzyna? albo Gwint- wtedy wysokośc roegulujesz sobie sam, co do kitu- zalezy od obnieżenia, i np na zwykły seryjny amor mozna zastosować sprężyne niższa o 40mm do 60mm nizsza od standardowej, lecz treza sie liczyc z szybszym zuzyciem amora, ewentualnie wkładasz amortyzator o skroconym skoku tlumienia, tak czy siak, stosując kit badz tez gwint auto napewno bedzie satbilniejsze i sztywniejsze! w poruwnaniu z orginalnym zawieszenniem,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Mateusz18 » 7 mar 2013, o 22:21

Dzięki za info :)
Avatar użytkownika
Mateusz18
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 18:55
Lokalizacja: Chwaliszew


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

cron