Remont Zawieszenia

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 26 lut 2014, o 17:18

blistein są super :ok: ja bym brał ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez @d@m » 26 lut 2014, o 17:24

adam
@d@m
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 21:11
Lokalizacja: Puławy

Postprzez Gesiu_15 » 26 lut 2014, o 17:28

nie działają linki , te z blistein są super kup i nie pożałujesz ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek1474 » 2 mar 2014, o 11:05

Polecam amory Sachs też są super. Jeżeli chodzi o resztę zawieszenia to raz zamontowałem sworznie Febi i wytrzymały 10 miesięcy więc potem kupiłem tańsze MaxGear i jeżdżą już ponad 2 lata.
piotrek1474
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 paź 2008, o 16:22
Lokalizacja: wrocław

Postprzez trybik_gt » 6 maja 2014, o 21:18

Podepnę się pod temat i zapytam czy ktoś montował tuleje z poliuretanu do wahaczy.
Przymierzam się do wymiany tychże tulei i zastanawiam się nad montażem takiego "kitu".
Czy jest duża różnica w jakości jazdy - mam na myśli komfort podróżowania ?
Ew. jakie "seryjne" tuleje z górnej półki polecacie (Febi, Lemforder) ?
coś klekocze ale się toczę ;)
Avatar użytkownika
trybik_gt
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 22:24
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Banita95 » 6 maja 2014, o 23:35

trybik_gt, Te tuleje z poli są dużo twardsze jedź do sklepu i powiedzą ci jakie bd najlepsze
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 7 maja 2014, o 08:05

trybik_gt napisał(a):Ew. jakie "seryjne" tuleje z górnej półki polecacie (Febi, Lemforder) ?


Kup Lemforder i będziesz zadowolony ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trybik_gt » 12 maja 2014, o 10:03

Dzięki za odpowiedź.
Zapytałem ponieważ to już moje 4 podejście do tematu (2x w poprzednim golfie oraz 1x w Ibizie)
Nigdy te części nie wytrzymywały więcej niż 15000 - 20000 tyś (zawsze pakowałem Febi- ego)
coś klekocze ale się toczę ;)
Avatar użytkownika
trybik_gt
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 22:24
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Dery » 13 maja 2014, o 11:27

To jak chcesz trwałego rozwiązania to może faktycznie rozważ poli tylko np czerwone...
Avatar użytkownika
Dery
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 22 lip 2012, o 18:20
Lokalizacja: Ś-ca

Postprzez Gesiu_15 » 13 maja 2014, o 11:38

Dery po co mu poli ? nie ma sensu szkoda kasy :-P kupi LEMFORDER i pojeździ :cwaniak:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dery » 13 maja 2014, o 12:15

Ile wytrzymuje LEMFORDER? Pytam bo sam na tym nie jeździłem. 23tysiące temu założyłem FEBI i jeszcze jest znośnie. Jak założy poli to prędzej zmieni auto niż będzie musiał robić remont po raz kolejny.
Avatar użytkownika
Dery
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 22 lip 2012, o 18:20
Lokalizacja: Ś-ca

Postprzez Gesiu_15 » 13 maja 2014, o 12:29

LEMFO napewno więcej od FEbi :-P sam u siebie mam FEBI 10 tyś i ciesza :-) ale trzeba rozważnie jeździć :-) jak dla mnie , poli nigdy bym nie zamontował .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron