Pytanie na temat obniżenia

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Pytanie na temat obniżenia

Postprzez Bartix65 » 12 lip 2012, o 12:57

Witam serdecznie,
mam pytanie. Czy da jakoś radę obniżyć orginalne zawieszenie ?
Mam oryginał GTi, ale z przodu ktoś chyba coś wymieniał i wsadził najpr. sprężyny od diesla, przód niestety za wysoko pieje względem tyłu.
Czy można coś zrobić z orginalną sprężyną/amortyzatorem, by opadł troszkę w dół ?
Obędzie się bez sportowych sprężyn ?
Jesli nie to ok, kupie, może ktoś ma za czopkę śliwek ? :hyhy:
Avatar użytkownika
Bartix65
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 3 cze 2012, o 14:11
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Pytanie na temat obniżenia

 

Postprzez SotoM » 12 lip 2012, o 19:19

mozna - obcinajac obie spręzyny o 1 zwój... ale to zbytnio nie polecam poniewaz auto sie wtedy źle zachowuje na nierównej drodze jak sie ciesnie ponad 100km/h
lub mozna zakupoc klamry do sprezyn i sie skreca zwoje http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=39&t=19249

http://www.google.pl/imgres?q=klamry+do ... 0,s:0,i:71

ogolnie ja mam do sprzedania 2 szt spręzyn sportowych H&R przód... tylko chwilowo czekam az jeden kolega z 4um sie okresli czy bierze czy nie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 12 lip 2012, o 20:58

klamry to sobie odpusc na wejsciu...bedzie bezpieczniej i dla Ciebie, i dla innych uzytkownikow drogi...
no mozesz podciac troszke swoje org. sprezyny...bo jak zalozysz przod sport, a tyl serie to tez moze wyjsc kicha przy sterczacym tyle. Najlepiej pakuj komplet :-P
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez SotoM » 13 lip 2012, o 17:37

klamry nie,l a ciecie zwojów tak... :-) to sa tylko patenty ogolnie ani to ani to nie jest najlepszym rozwiazaniem. obetnij sprezyny i pojeździj zobacz jak sie auto zachowuje - to jest gorsze dla niego i dla innych niz te klamry...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 13 lip 2012, o 21:13

ja wolalbym male ciecie, niz klamre...

ale nie ma sie juz o co spierac, bo golfik zalozyciela tematu idzie na sell, wiec pewnie nic juz nie bedzie ruszal :-|
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Opik » 14 lip 2012, o 00:26

I jedno i drugie rozwiązanie jest druciarstwem Panowie :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 14 lip 2012, o 13:42

Opik napisał(a):I jedno i drugie rozwiązanie jest druciarstwem Panowie :P


no dokladnie, dlatego pisalem, zeby pakowal kpl. springow, ewentualnie caly kit z obnizeniem, a ten co? :-P samochod sobie zmienil :-x :lol:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Lobus » 14 lip 2012, o 13:50

Chcesz to mam sportowe czerwone ^^ sprężyny na przód,jakieś no name, za 50 zł plus wysyłka oddam
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Grzesiek2507 » 14 lip 2012, o 14:17

ja bym je wzial i swojego troche opuscil, ale kola mnie nie puszcza...a w tym sezonie kola, ani opony juz nie zmieniam :-/
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Lobus » 14 lip 2012, o 16:55

Grzesiek2507, sprężyny leżą i o jeść nie proszą, będziesz chciał to pisz :ok:
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Grzesiek2507 » 15 lip 2012, o 13:50

okk :ok:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez wlodi2001 » 16 lip 2012, o 23:46

Witam, szukam springów i mam dylemat:)które wybrać posiadam oponki 195/50/15 (zima 185/60/15)i chciałbym zejść w dół żeby nie było takiego prześwitu..tak się zastanawiam nad EIBACH'ami -30 PRO-KIT ale nie wiem czy będzie jakaś większa różnica z org. Natomiast MTS-technik posiada obniżenie: około 40/35mm oczywiście mam seryjne amorki chodzi mi o same springi, może ktoś ma fotki lub jeździ na takim zestawie:)z góry dziękuję
Avatar użytkownika
wlodi2001
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 23:31
Lokalizacja: Piaseczno


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości