Protokół zbieżności problem z ustawieniem

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Protokół zbieżności problem z ustawieniem

Postprzez Mateoooo » 17 maja 2015, o 15:21

Witam. Ostatni wziąłem się za wymiane zawiechy z przodu. Wymieniłem 2x sworzeń, 2x koncówke, tuleje na wahaczach, lewy przegub. Pojechałem na zbieżnosc i goście mi ustawili ale tak jak na zdjęciu niżej. Powiedzieli, że prawa koncówka jest już na maks wykręcona i lepiej się nie da bo auto wg nich jest wytłuczone. Sciaga mnie lekko w prawo nadal i chciałbym coś z tym zrobić, wg nich nic już nie da się zrobić, jak to określił trzeba jeżdzić i tłuc to auto albo kupić sobie nowsze.

Obrazek
Mateoooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 15:00
Lokalizacja: Łańcut

Protokół zbieżności problem z ustawieniem

 

Postprzez krzyś » 17 maja 2015, o 15:38

Jeżeli nie masz luzów w zawieszeniu to musi dać się ustawić.. jeśli brakło regulacji do ustawienia pochylenia to można fasolki powiększyć aby był większy zakres regulacji... jeśli końcówka jedna jest maks wkręcona ,a druga rozkręcona można zdjąć kierownicę i przestawić , aby to wypośrodkować trzeba tylko chcieć.. więc ja bym tam wrócił i powiedział ,że po ich regulacji nie da się jeździć , więc albo niech to ustawią albo kaskę wrócą..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mateoooo » 17 maja 2015, o 15:44

Luzów nie ma bo wszytko zostało wymienione na nowe, tuleje wah swag, końcówki febi a sworznie sidem.
Mateoooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 15:00
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez krzyś » 17 maja 2015, o 15:51

Ewentualnie pojedź do kogo innego na ustawienie geometrii..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 20 maja 2015, o 23:30

W zawieszeniu wymień wszytko łącznie z amorkami i górną poduszką bo za rok padnie i jeszcze raz wydasz kace.

jak końcówką drążka na max wykręcona to trzeba ustawić na środek obie i regulować

jak sie nie da to masz coś z wąsami porobione i brakuje wymiaru
ewentualnie dobrze dobrane końcówki drążka do auta ??


Ja robiłem pierwszy raz na raty i rok temu wymieniałem wsio jak leci poszło trochę kasy na amorki i resztę ale nie było problemów z ustawieniem czegokolwiek.
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości