problem z zawieszeniem

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

problem z zawieszeniem

Postprzez markos666 » 24 lip 2012, o 13:10

Witam. Zaznaczę na wstępie, że jestem kompletnym laikiem. Stąd moje byc może dla niektórych śmieszne pytanie. Od jakiegoś czasu zauwazyłem iż jeżdżąc po miescie zauważam dziwne odgłosy typu fuuu fuuu ( hehe nie wiem jak to okreslic w slowach- jakby efekt poduszki-jakby powietrze uciekało pod wpływem nacisku jak w pompce). Na postoju wieszając się na masce zauważyłem ,że to występuje na przodzie przy prawym kole - co może być przyczyną?? amory? kolejne pytanie podczas jazdy na zakrętach również dziwny odgłos metaliczny jakby " ćwierkanie ptaków". Poprosze o rady i dodam również iż jakiś czas temu na trasie wpadłem w mega dziurę na drodze właśnie prawą stroną auta :/ Dodam iz ogólnie nic nie stuka nic nie puka podczas jazdy, jednakże zauważyłem ostatnimi czasy ,że Golfik coś ostatnio gorzej twardziej przyjmuje nasze mazurskie dziury
markos666
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 kwi 2012, o 18:14
Lokalizacja: Pisz

problem z zawieszeniem

 

Postprzez greg001 » 24 lip 2012, o 16:53

hm... pierwsze co może podjedź na stację diagnostyczną i zapytaj się czy sprawdzą za free ci zawias bo coś stuka, u mnie nie ma z taka usługą problemu.

jak dla mnie łożysko lub przegub to to ćwierkanie, natomiast to bicie to chyba będzie krzywa felga.
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez innotic » 2 sie 2012, o 19:44

Też mam "ćwierkanie", ale nie jest ono od łożyska. U mnie powodem ćwierkania jest nadżarty tłoczek przedniego hamulca. Co zauważyłem, gdy masz poluzowaną nakrętkę piasty, (u mnie tak było) to auto ćwierka tylko na zakrętach. Po dokręceniu - cały czas.
innotic
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 18:45
Lokalizacja: Nakło Śląskie


- - -



Powrót do Zawieszenie