Problem z podłogą oraz wahaczem.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Problem z podłogą oraz wahaczem.

Postprzez daniel98_98 » 21 wrz 2013, o 20:03

Witam.

Dzisiaj rozbierałem autko vw golf 3 1.6 '94r.

Miałem luzy na wahaczu bo nie dokręciłem śruby.

Dokręciłem za mocno i mi się ukręciła przy samej nakrętce w podłodze.

Wyciągnąłem jakoś wahacz.

Gdy próbowałem odkręcić śrubę tą ,która mi się ukręciła to ona wpadłą w podłogę tam do wewnątrz.

Teraz nie wiem jak przykręcić wahacz i jak się dostać do wnętrza podłogi by coś zdziałać. :(

Proszę o pomoc i to pilnie.

Pozdrawiam, daniel98_98
daniel98_98
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8 lis 2012, o 20:29
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Problem z podłogą oraz wahaczem.

 

Postprzez k-m-r1 » 24 wrz 2013, o 22:47

jeśli odpadła śruba z nakretką to niestety ciąc podłoge z drugiej strony wspawac inną nakretke

brat tak wspawywał 3 z 4 srub w Audi b4 bo sanki nie trzymały silnika

przy wspawywaniu stwierdził że i tą4 wymieni
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 30 wrz 2013, o 14:15

daniel98_98, częste zdarzenie, podłoga w tym miejscu jest podwójna, w blasze wewnętrznej wycina sie dziurę nad miejscem na śrubę w zewnętrznej, i spawa nakrętkę. Blacharzowi się musi chcieć żeby ją we włąciwej pozycji ustawić jeśli otwór po urwanej śrubie się powiększył. No i masz okazję do konserwacji podłogi po spawaniu jeśli trzeba
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości