Problem z gwintem

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Problem z gwintem

Postprzez wojtekjasny » 1 paź 2013, o 13:44

Witam. Zamonotwałem gwint mts i mam taki oto problem:
W przednim amorku sprezyna pomocnicza (tzn ta dolna mała) obkręca się. Górna stoi normalnie. Problem występuje z jeden strony. Sprawdzone 2x i ja i mechanik wszystko dobrze złożone. Jakiś pomysł gdzie leży problem? Dodam, że kopuły górne zostały zamontowane nowe. Golf z 97r
wojtekjasny
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 17:06
Lokalizacja: Dolnośląskie

Problem z gwintem

 

Postprzez Radi » 1 paź 2013, o 16:48

Nie bardzo rozumiem w czym problem?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gizu69 » 1 paź 2013, o 17:18

jak obniżasz to sprężyny się luzują i może dlatego ci się rusza? :-)
Avatar użytkownika
gizu69
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 8 maja 2011, o 19:03
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez wojtekjasny » 1 paź 2013, o 20:00

No jak to w czym problem.. sprężyna nie powinna się przekręcać pracować powinno łożysko w kopule górnej. Dziwi mnie to, że tylko dolna sprężyna kręci się.
Jeśli miałaby być to wina obniżenia( mniej skęcone nakrętki) to problem występowałby z obydwu stron nie z jednej. Dżwięk przeskakującej sprężyny może doprowadzić do szału.... Ktoś spotkał się z takim problemem ???
wojtekjasny
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 17:06
Lokalizacja: Dolnośląskie

Postprzez Opik » 1 paź 2013, o 22:31

wojtekjasny napisał(a):No jak to w czym problem.. sprężyna nie powinna się przekręcać pracować powinno łożysko w kopule górnej. Dziwi mnie to, że tylko dolna sprężyna kręci się.
Jeśli miałaby być to wina obniżenia( mniej skęcone nakrętki) to problem występowałby z obydwu stron nie z jednej. Dżwięk przeskakującej sprężyny może doprowadzić do szału.... Ktoś spotkał się z takim problemem ???


jak samochód stoi na kołach też możesz ręką ją przekręcić? To już zakrawa o magię

na podniesionym to normalne że się da ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez patrolfak » 1 paź 2013, o 22:41

wojtekjasny napisał(a): Dżwięk przeskakującej sprężyny może doprowadzić do szału


ja tak mam od nowosci gwintu i jakos nigdy mnie nie zastanawiało dlaczego tak przeskakuje gdy skrecam kolami. Ale z checia posłucham co trzeba zrobic aby się tego przeskakiwania pozbyc :D
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 1 paź 2013, o 23:11

patrolfak napisał(a):Ale z checia posłucham co trzeba zrobic aby się tego przeskakiwania pozbyc :D


obspawać :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez patrolfak » 2 paź 2013, o 09:08

Opik napisał(a):obspawać :hyhy:


Co obspawać ? :P
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 2 paź 2013, o 17:25

dolny zwoj helpera z nakretka, gorny zwoj z podkladka oddzielajaca, podkladke z dolnym zwojem glownej sprezyny i powinno przestac pykac i sie obkrecac :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez patrolfak » 2 paź 2013, o 22:40

to juz wole zeby się okręcało :D
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości