Problem po wymianie sworzni wachcza

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Problem po wymianie sworzni wachcza

Postprzez Jerzy » 29 cze 2014, o 20:19

Siemaneczko All ;)
mam pewien poblem ze swym granatowym nieszczesciem ;/
chodzi o to ze po wymianie sworznia wachacza zaczeło cos tłuc po lewej stronie a kierownica zaczeła uciekac na wybojach/wertepach /
ogołem dodam jeszcze ze przy wymianie sworznia z lewej strony wszystko mi opadło do dołu cały wachacz z amorkiem opusciły sie bardzo nisko ze podczas zakładnia koła musiałem podnosic wachacz do góry lewarkiem bo cała bude na ta wysokosc ciezko by było podniesc ;/
i czy to moze byc przyczyna tych objawow ? co tam mogło sie stac ;/ ? prosze o konkretne odpowiedzi
Pozdro
Jerzy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 13:07
Lokalizacja: Wałbrzych

Problem po wymianie sworzni wachcza

 

Postprzez pablomed » 3 lip 2014, o 11:23

skoro tak kolumna opadła to oceń jej górne łożysko i gumę wkielichu , czyli te elementy które sa u góry amortyzatora i trzymają kolumnę, powinien być pod maską na amorki talerzyk żebu kolumna nie wpadała w dół w takich razach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MiroGti » 8 lip 2014, o 19:08

a amorek nie wylał czasem ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Problem po wymianie sworzni wachcza

Postprzez Golf Maniak » 8 lip 2014, o 21:47

Jerzy napisał(a):Siemaneczko All ;)
mam pewien poblem ze swym granatowym nieszczesciem ;/
chodzi o to ze po wymianie sworznia wachacza zaczeło cos tłuc po lewej stronie a kierownica zaczeła uciekac na wybojach/wertepach /

Pozdro


Podejrzewam że tuleje :)

Swoją drogą dlaczego wymieniłeś tylko sworznie :?: wymieniłeś go po uprzedniej diagnozie stanu zawieszenia :?:
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości