Podwyzszenie zawieszenia

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Podwyzszenie zawieszenia

Postprzez rufi89 » 26 cze 2015, o 11:35

Witam. Pytanie mam dosc nietypowe mianowicie czy da sie jakos podniesc seryjne zawieszenie niezbyt duzym kosztem?
Avatar użytkownika
rufi89
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 10:53
Lokalizacja: Międzybrodzie / Żywiec

Podwyzszenie zawieszenia

 

Postprzez dawid1994 » 26 cze 2015, o 12:06

Zamontuj zawieszenie z passata b3 combi lub golfa 3 combi dłuższa spreżyna i jeśli się nie myle dłuższy i twardszy amortyzator ;-)
dawid1994
 

Postprzez GolfiarzJR » 26 cze 2015, o 17:00

rufi89, Zawieszenie z diesla , nowe amortyzatory , mniejsze koła
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 27 cze 2015, o 01:19

GolfiarzJR napisał(a):mniejsze koła

Yyy...?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 27 cze 2015, o 01:59

Opik, Da mniejsze koła to będzie wiekszy przeswit złudzenie optycznie xD :lol: :lol:
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 27 cze 2015, o 12:58

A najprosciej zrobic tak jak skoda w pakiecie na zle drogi tylko kawalek rurki i drugi talezyk i po sprawie.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Thorsten » 27 cze 2015, o 14:46

murgen, pomysł niby fajny ale ma też swoje wady... Mam u siebie amortyzatory z paroma wcięciami na talerzyk ( mówię o tylnych ) wcięć jest 3 i pierwszy odpowiada normalnej wysokości kolejny jest wyżej o 3cm a kolejny o 2cm. Więc teoretycznie gdy przełożę talerzyk na najwyższe mocowanie to auto powinno unieść się o 5cm. Unosi się lecz o 2 góra 3cm ale staje się strasznie twarde. Sprężyna ściska się do "nie ludzkiego" stopnia tak że zwoje dotykają się przez co pracuje raptem połowa sprężyny więc nie ma co liczyć na wygodną jazdę. Gdy wsiądą z tyłu nawet 3 osoby zawieszenie tylko tylko przysiada. Jeśli twórca wątku jest zainteresowany to za 3-4 dni będę dłubał by tylnych amorach więc mogę zapodać foto jak to wszystko wygląda i pracuje.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez murgen » 27 cze 2015, o 16:51

Ja tak 3 lata jezdze i jest ok. Ale skoro masz lepszy patent ??
No i jak masz fabrycznie wyciecia na talezyk to masz pewnie niefabryczne amorki i sprezyny wiec wszystko jest twardsze niz fabrycznie i scisniecie tego jeszcze jest bez sensu.
Podejzewam ze masz takie cóś

http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 23781.html

Wiec wywal to dziadostwo i zaloz fabryczne i zastosuj rurke i talezyk i wtedy pogadamy :-D
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Thorsten » 28 cze 2015, o 07:34

murgen napisał(a):Ja tak 3 lata jezdze i jest ok. Ale skoro masz lepszy patent ??
No i jak masz fabrycznie wyciecia na talezyk to masz pewnie niefabryczne amorki i sprezyny wiec wszystko jest twardsze niz fabrycznie i scisniecie tego jeszcze jest bez sensu.
Podejzewam ze masz takie cóś

http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 23781.html

Wiec wywal to dziadostwo i zaloz fabryczne i zastosuj rurke i talezyk i wtedy pogadamy :-D


no nie mam takiego "czegoś", w podanym linku widać że by zmienić ustawienie musimy najpewniej rozebrać całą kolumnę. W twoim sposobie mniemam że też ale mylić się mogę. Co co mojego zestawu to ma dość specyficzne miseczki gdyż wygląda ona jak seryjna jednak składa się z dwóch połówek którymi obejmujemy amor a pod idzie podkładka zbliżona wielkością do samego talerzyka i całość skręcana jest czterema śrubami. Zestaw nie jest najdroższy ale i nie najtańszy, do badziewia mu jeszcze daleko. Co do komfortu to na ori sprężynach pracował fajnie, a i na -40mm też ładnie pracuje. Ja nie żałuje wyboru i jak będę zmieniał amorki kupię takie same. Patent z rurką i talerzykiem hm.... trochę w stylu " szwagier tylko ty mnie zrób to dobrze". Jeżdżę na tym od roku i daję radę. Same amorki nie są twarde, gdy spiąłem średnie ustawienie z ori sprężyną komfort jazdy nie zmienił się.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez murgen » 28 cze 2015, o 09:15

No patent jak patent, najtanszy :-D Tak naprawde to ten patent mam z przodu zalozony, z tylu mam sprezyny od paska i amorki od polo, i mysle zalozyc jakies mocniejsze sprezyny na przód ale na razie brak koncepcji oprócz robienia na zamowienie.
I tak z ciekawosci jak amorki moga byc twardsze ?? wydaje mi sie ze sa do tlumienia, na tych samych amorkach jak dasz wyzsza sprezyne to auto bedzie wyzsze, amortyzator auta nie podniesie.

http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia/69 ja po prostu zmiast tulejki dalem rurke i 2 talezyk.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Następna strona

www.bruel.com.pl/produkty/analizatory-drgan/ artodonto.eu/oferta/endodoncja/leczenie-pod-mikroskopem/



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości