Opona trze o nadwozie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Opona trze o nadwozie

Postprzez hewletx » 24 lis 2015, o 21:25

Po zmianie zawieszenie -60/40 i ustawieniu zbierzności przy skrecie maksymalnym w lewo lewe koło trze o nadwozie co zrobic z tym? opony to 185/65 r 14 6j et 45
hewletx
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 21:32
Lokalizacja: szczecin

Opona trze o nadwozie

 

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez GolfiarzJR » 24 lis 2015, o 21:33

Pewnie zbierznośc Ci sie rozklekotała , podjedź i Ci zrobią , cena nie jest zbyt wysoka a powinno pomóc , ewentualnie krzywo skręciłeś te 2 sruby i masz negatyw albo na odwrót :)
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez hewletx » 24 lis 2015, o 21:40

do tego tez opona zachacza czasem o blotnik widze to po odgientym troszke racie blotnika
hewletx
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 21:32
Lokalizacja: szczecin

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez GolfiarzJR » 24 lis 2015, o 21:59

To juz chyba będzie problem z zbyt wielką oponą do twojego zawieszenie
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1405
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez hewletx » 24 lis 2015, o 22:07

mam diesla moze za nisko jest przy-60. ale czemu tak sie dzieje z jednej strony to jest dziwne. chyba zostalo zmienic sprazyny na -40
hewletx
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 21:32
Lokalizacja: szczecin

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez shift00 » 25 lis 2015, o 10:17

#offtop bo oczy krwawią
- po zmianie zawieszenia [nie zmianie zawieszenie]
- zbieżność [nie zbierzność]
- zahacza [nie zachacza]
- odgiętym [nie odgientym]
- Twojego zawieszenia [nie twojego zawieszenie]
- sprężyny [nie sprazyny]

#koniec offtopa - sorki, że się czepiam, nie wymaga się od każdego super poprawnej polszczyzny ale podstawy ortografii są raczej na porządku dziennym w przeciwieństwie do postów w tym temacie ;)
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 790
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 0.5VR6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez VolDan » 25 lis 2015, o 15:41

zaklep ranty za pomocą deseczki i młotka ;) problem solved :)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez Paweu » 25 lis 2015, o 17:24

Jak ja czytam te rady...

Skoro problem wystąpił po ustawieniu zbieżności to pewnie pan szpec za mocno pokręcił drążkiem w jedną stronę.
Sprawdź ile masz obrotów kierownicą do maksymalnego skrętu zarówno w prawo jak i w lewo. Pewnie ilość obrotów będzie się różnić. jednym słowem.. reklamuj usługę.


Odpuść zmianę sprężyn. A wymianę opon i klepanie rantów deseczką i młotkiem zostaw autorom tychże postów. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez VolDan » 25 lis 2015, o 19:11

Bystrzaku zauważ ze zbierzność ustawiasz bez obciążenia, wsiada dodatkowe 80kg i już może się zmienić zbierzność. Chyba dostał wykres i umie czytać...
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Opona trze o nadwozie

Postprzez Paweu » 25 lis 2015, o 19:34

VolDan napisał(a):Bystrzaku zauważ ze zbieŻność ustawiasz bez obciążenia, wsiada dodatkowe 80kg i już może się zmienić zbierzność. Chyba dostał wykres i umie czytać...



To ma zawias z plasteliny.

A Ty 'Bystrzaku' zauważyłeś że zwróciłem też uwagę na to iż może mieć bardziej wykręconą końcówkę kierowniczą lub drążek? Wtedy większy kąt skrętu na jednym z kół i ocieranie o budę przy maksymalnym skręcie, mimo pozornej zbieżności.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości