Odkręcanie nowych gwintowanych amortyzatorów i stukanie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Odkręcanie nowych gwintowanych amortyzatorów i stukanie

Postprzez IIIPatrykIII » 12 kwi 2015, o 17:02

Witam. Po wymianie kompletnego gwintowanego zawieszenia zaczęły się stuki w lewym przednim amortyzatorze.. Stukało, stukało, aż w końcu podniosłem maskę i tak pobujałem samochodem i stwierdziłem, że to nie jest amortyzator dokręcony. Pojechałem do mechanika (bo brak specjalnego klucza) i mi dokręcił i powiedział, że ja będzie się znowu odkręcać to jest do wymiany poduszka z łożyskiem. Po paru dniach znowu zaczęły się te stuki ; / Pojechałem po taką gumę z łożyskiem MC Perssona i kupiłem to. Wymienił mi i teraz znowu popuścił ten amortyzator i dalej stuka. ; / Co to może być? Ma ktoś jakiś inny pomysł w czym tkwi tu problem?
IIIPatrykIII
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pomorskie

Odkręcanie nowych gwintowanych amortyzatorów i stukanie

 

Postprzez hellaflush » 12 kwi 2015, o 17:10

Spróbuj zmienić nakrętki na oryginalne bo podejrzewam, że założyłeś te od gwintu? A jak nie to ewentualnie górne talerzyki ale wątpię.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez IIIPatrykIII » 12 kwi 2015, o 17:18

hellaflush, Mam właśnie ori nakrętki.

[ Dodano: 2015-04-12, 16:22 ]
hellaflush, A górne talerzyki to co? Wymienić?
IIIPatrykIII
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez hellaflush » 12 kwi 2015, o 22:55

A poduszki masz stary typ czy nowy?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez IIIPatrykIII » 12 kwi 2015, o 22:57

hellaflush, A po czym to stwierdzić, czy nowy, czy stary?
IIIPatrykIII
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez hellaflush » 12 kwi 2015, o 23:06

Po wyglądzie np. Pytam bo kiedyś z kumplem montowaliśmy do nowych poduszek stary typ górnego talerzyka i też były jakieś przeboje. Ale skoro u ciebie na serii było ok to raczej wątpię... Jeżeli nakrętka się sama odkręca (tak wnioskuje bo stąd te stuki?) to albo zmień nakrętkę albo coś z gwintem jest nie tak.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez IIIPatrykIII » 13 kwi 2015, o 20:32

hellaflush, Powiem tak. Na serii to mi prawy identycznie tak stukał. :) Aż w końcu założyłem gwint i byłem zadowolony. Ale po paru dniach lewa strona puka. I nie mogę dojść do wniosku co to takiego. ; /
A jak ściągnę te dwa kapselki to jak porównuję te dwa amorki to właśnie przy tym lewym krótko wystaje ta śruba. To może przez to, co? Bo przy tym prawym to jest długa i tam nic się nie dzieje..
IIIPatrykIII
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Paweu » 14 kwi 2015, o 16:37

Poskręcaj ten amor dobrze. To tak na początek.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez IIIPatrykIII » 14 kwi 2015, o 16:44

Paweu, A gdzie on może byś źle skręcony? W jakim miejscu?
IIIPatrykIII
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25 lis 2014, o 16:15
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Paweu » 14 kwi 2015, o 16:50

Na mocowaniu poduszki mcphersona. Dokręć śrubę do końca, tą która dociska łożysko wraz z poduszką. Kluczem pneumatycznym. Potem załóż talerzyk i dokręć nakrętkę.

Bo innego wyjścia nie ma.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Następna strona

http://fscan.com.pl/content/7-biorezonans-dirp



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości