Obniżone zawieszenie

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Obniżone zawieszenie

Postprzez piterk » 11 mar 2011, o 12:19

Witam. Wiem ze temat poruszany wiele razy ale ciągle nurtuje mnie jedno pytanie.
Planuje obniżyć zawieszenie w golfie i tu pojawia się lekki problem. W planach jest kit MTS-Technik z tego co wyczytałem firme MTS poleca wiele osób.

Jednak jak wiadomo planując obniżyć samochód trzeba wybrać do tego sprężyny i tu pojawia się problem. Chciał bym was prosić o przesłanie fotek jak wasze auta wyglądają na obniżonym zawieszeniu i wiadomo o ile jest ono obniżone.

Mam w planach zakupienie zestawu -60/-55 lecz nie wiem jak to się będzie sprawować. Drogi nie są w moich okolicach zbyt idealne a obniżyć auto po to by stało trochę bez sensu.
Avatar użytkownika
piterk
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 12 sty 2011, o 14:26
Lokalizacja: Augustów/Topiłówka

Obniżone zawieszenie

 

Postprzez e2 » 11 mar 2011, o 12:32

jak od razu podchodzisz do tego "drogi są kijowe, więc nie wiem czy warto" to sobie odpuść... kładziesz auto na glebie to jeździsz wolniej i tyle. Poza tym przejrzyj tematy użytkowników to będziesz miał pogląd na obniżenia - trochę wysiłku, a nie wszystko na gotowo chciałbyś mieć podane.

Kit mts-a bierz w ciemno, sa dobre i sprawdzone przez masę użytkowników.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marny_mk3 » 11 mar 2011, o 12:50

To nie lepiej już dołożyć i zakupić sobie gwint... ;-) Możesz opuszczać jak Ci się tylko podoba.. I nie jest aż tak drogi od kitu..
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez piterk » 11 mar 2011, o 12:55

Nie twierdze że nie watro obniżać autko :) to raz, i trochę źle mnie zrozumiałeś. Liczę się z tym że po obniżeniu będę musiał zmienić swój styl jazdy. Stwierdzeniem ze drogi nie są w najlepszym stanie chciałem uniknąć wypowiedzi typu że opuszczać jak najniżej i o nic się nie martwić jak to nie którzy robią.

Może i tak to wygląda jak bym chciał mieć wszystko na tacy podane lecz tu też się mylisz.
Sądzę ze gdyby zebrać wiele różnych zdjęć i informacji jak auto jest obniżone a co za tym idzie jak się sprawuje ułatwiło by poszukiwanie informacji kolejnym użytkownikom.
Mój skromny Green MK III
Avatar użytkownika
piterk
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 12 sty 2011, o 14:26
Lokalizacja: Augustów/Topiłówka

Postprzez PiJey88 » 11 mar 2011, o 13:10

kup gwint, niewiele dokładasz a możesz sobie wybrać wysokość jaka ci odpowiada, a na zimę podnieść do góry by nie robić za pług, poza tym jest sztywniejszy tył, więc bez problemu jeździsz w 4-osoby, na kitach często jest problem ze tył jest za miękki i siada i trze o nadkola, ranty itp
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 11 mar 2011, o 13:14

co do stylu jazdy to prawda. zaczniesz jeździć slalomem, zaczniesz oglądać się za siebie co by ci nikt w tył nie wjechał jak gwałtownie zahamujesz przed dziurą ... (mi 3 x prawie w tamtym roku ktoś wjechał)

ale wrażenia z jazdy świetne :D
killah
 

Postprzez PiJey88 » 11 mar 2011, o 14:32

na dużej glebie to każda wyprawa to prawdziwa przygoda :mrgreen:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości