Obniżenie na gwinice

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Jojek » 10 cze 2013, o 17:04

chcesz to zajzyj do mnie do auta.... jak mialem helpery to nim zdazylem opuscic auto z lewarka helper byl juz scisniety.... a dopiero potem auto siadalo na sprezynie glownej... a co do odboja POLI nie mialem na mysli oryginalu bo takowych nikt nie daje...
Avatar użytkownika
Jojek
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 20:16
Lokalizacja: EL

 

Postprzez Opik » 10 cze 2013, o 18:27

gratuluje jak komus helper amortyzuje nierownoaci podczas jazdy :lol: jest po to zeby po podniesieniu samochodu albo maksymalnym rozciagnieciu. glownej sprezyny nie latala ona luzno
a to ze bez helpera jest bardziej twardo to tylko i wylacznie dlatego ze amortyzator pracuje wtedy w koncowym zakresie. Skrec gwint do polowy wysokosci z i bez helpera i zobaczysz ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Balcer » 10 cze 2013, o 22:19

Frymar dzis bylem u Milesia na bajerze i rozmawialismy o tym.
Wiem ze sa dwa rodzaje gornych mocowan stozkowe i plaskie ja mam plaskie u siebie a Ty moze stozkowe.
Acha TY kupowales nowy gwint wiec mzoesz juz miec regulacje dolnego mocowania amortyzatora
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

Postprzez chomik » 10 cze 2013, o 23:56

Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 11 cze 2013, o 00:32

chomik napisał(a):opik zapraszam do lektury :
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 50276.html


to co napisałem wcześniej:

"gratuluje jak komus helper amortyzuje nierownoaci podczas jazdy :lol: jest po to zeby po podniesieniu samochodu albo maksymalnym rozciagnieciu glownej sprezyny nie latala ona luzno"


wypowiedzi z linku który podałeś:

"Jej rola to naprowadzenie głównej sprężyny przy zamknięciu i wyluzowanie przy maksymalnym otwarciu. "

"po to zeby po odciazeniu na glownej sprezynie zawsze jakis konkatk z podlozem jeszcze bedzie "


więc nie rozumiem z czym masz problem, skoro to ten sam wniosek
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 11 cze 2013, o 17:09

Opik napisał(a):więc nie rozumiem z czym masz problem, skoro to ten sam wniosek


Opik napisał(a):"Jej rola to naprowadzenie głównej sprężyny przy zamknięciu i wyluzowanie przy maksymalnym otwarciu. "

"po to zeby po odciazeniu na glownej sprezynie zawsze jakis konkatk z podlozem jeszcze bedzie "


To że helper jest ściśnięty 'na postoju' nie znaczy że nie pracuje podczas jazdy. Takie oto wnioski.

Tak więc EOT. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Jojek » 11 cze 2013, o 23:22

raczej helper nie mialby na tyle sily zeby rozciagnac sprawny amortyzator.... wiec nadal jestesmy przy tym ze pelni on role wypelniania przestrzeni w momencie rozciagniecia amortyzatora ponad dlugosc sprezyny glownej..
Avatar użytkownika
Jojek
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 20:16
Lokalizacja: EL

Postprzez Opik » 11 cze 2013, o 23:24

Jojek napisał(a):raczej helper nie mialby na tyle sily zeby rozciagnac sprawny amortyzator.... wiec nadal jestesmy przy tym ze pelni on role wypelniania przestrzeni w momencie rozciagniecia amortyzatora ponad dlugosc sprezyny glownej..


dokładnie tak

jedyny moment w którym on pracuje podczas jazdy to gdy samochód jest prawie całkowicie odciążony a główna sprężyna rozciągnięta, np podczas dużego uskoku albo zaliczeniu hopki - wtedy główna sprężyna mimo rozciągnięcia nadal jest na swoim miejscu i nie lata luźno po całej kolumnie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości