niszczy łożyska z tyłu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

niszczy łożyska z tyłu

Postprzez PabloSBT » 26 paź 2011, o 17:25

Witam! jakiś czas temu wymieniłem łożyska z tyłu bo stare huczały zmieniłem je na Roville po przejechaniu ok 2 tys km znowu zaczęły huczeć odkręciłem je i zobaczyłem jajo z jednej jak i z drugiej strony pozgniatane te koszyczki więc tym razem zmieniłem razem z łożyskami(znowu roville) czopy zakręciłem wszystko tak jak czytałem w instrukcjach koło się kręciło dało się ruszać podkładką nie było wyczuwalnego luzu przejechałem ok 4 tys km i znowu zrobiły się luzy z tyłu dokręciłem po jakimś czasie łożysko od strony kierowcy z tyłu zaczęło huczeć powyżej 90 KM/h rozkręciłem je i zobaczyłem że to łożysko małe znowu się zrobiło jajo ;| koszyczek jest pozgniatany na pewno nie było za luźno dokręcone, w czym może tkwić problem zgniatanych łożysk ?? może to być wina kół ?? do puki jeździłem na standardowych było wszystko ok zmieniłem na aluminiowe 15 7j et 28 \195.50 felgi były prostowane 2 były lekko krzywe
jeśli napisałem w złym dziale proszę o przeniesienie
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

niszczy łożyska z tyłu

 

Postprzez killah » 26 paź 2011, o 17:56

krzywe felgi, opony, jazda na negatywie szkodzą łożyskom.
killah
 

Postprzez Paweu » 26 paź 2011, o 19:52

PabloSBT napisał(a):Roville


Jak żem kupił i założył łożyska tej firmy to padły po 3 miechach a wszystko było jak Pan Bóg przykazał...
Wiec moze wina łożysk?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Bradley » 26 paź 2011, o 20:56

Jak wymieniasz lozyska to wybijasz stara bieznie z piasty? (w zasadzie to obudowy bebna) I czy nowa bieznia jest nabita rownomiernie.
Jesli lozyska nie sa dokrecone na chama ani nie lataja luzno to winy upatrywalbym raczej w firmie lozysk. Kup cos innego. No chyba, ze jestes rzeznikiem i kazdy zakret robisz na recznym bokiem ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez PabloSBT » 26 paź 2011, o 21:39

Bradley napisał(a):Jak wymieniasz lozyska to wybijasz stara bieznie z piasty? (w zasadzie to obudowy bebna) I czy nowa bieznia jest nabita rownomiernie.
Jesli lozyska nie sa dokrecone na chama ani nie lataja luzno to winy upatrywalbym raczej w firmie lozysk. Kup cos innego. No chyba, ze jestes rzeznikiem i kazdy zakret robisz na recznym bokiem ;)

tak wymieniałem za każdym razem bieżnie dobijałem je starym łożyskiem nie ma mowy żeby były krzywo osadzone dochodziły idealnie do tego rantu :) ja nie katuje samochodu ręcznego używam tylko wtedy kiedy potrzeba :) teraz kupie łożyska z innej firmy może rzeczywiście rouville się popsuły kupiłem bo słyszałem że to dobra firma ale się na nich przejechałem :|
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez AdiK__ » 26 paź 2011, o 22:05

A może pora na wymiane czopów?
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez PabloSBT » 26 paź 2011, o 22:16

AdiK__ napisał(a):A może pora na wymiane czopów?

czopy wymienialem jakies 5 tys km temu :-P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez AdiK__ » 27 paź 2011, o 12:18

To nie wiem :D nie wiem jakie mialem przy zakupie ale pochodzily "jeszcze" 2 lata później kupiłem z firmy kraft padły po półtora miesiąca teraz założyłem z FAGa i jest świetnie ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez PabloSBT » 27 paź 2011, o 13:53

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tak wyglądają łożyska które mi zniszczyło ;|
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Bradley » 27 paź 2011, o 19:19

Masakra. Koszyki pogiete jakby byly z plasteliny.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez PabloSBT » 28 paź 2011, o 20:26

dzisiaj wymieniłem łożysko na maxgear wydaje się być solidniejsze troche grubszy koszyczek, w Rouville w ręce dało rade zgiąć koszyczek :P
słuchajcie a jak to jest z tym dokręcaniem jak miałem podniesiony samochód wyregulowałem tak żeby nie było luzu i podkładka się ruszała opuściłem samochód w jest luz w kole o.O jak złapałem za górę koła i zabujałem to jest wyczuwalny luz, to trzeba jeszcze dokręcić łożysko ?? przykręciłem tak żeby nie było luzu to podkładka ciężko chodzi
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez AdiK__ » 29 paź 2011, o 08:57

PabloSBT, mnie wujek mechanik nauczył że dopier****sz na maxa później delikatnie luzujesz sprawdzasz czy podkładka chodzi odrobinke dokręcasz i można zakładać zabezpieczenia :D koło się ładnie kręci i nie ma luzów
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - - Logistyczna optymalizacja magazynu dla zwiększenia dystrybucji.



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości