mkIII, jakie amorki sportowe+sprezyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

mkIII, jakie amorki sportowe+sprezyny

Postprzez kadilak » 15 maja 2011, o 15:59

A wiec tak, kupilem do golfa felgi 16/205/45. Wypadałoby trochę go obniżyć, i tu sie nasuwa pytanie potrzebuje raczej zestawu 40/40. Tylko tyle ze w samochodzie dosyc czesto jezdzi po 4-5 osob no i zeby dojechac do domu mam jakies 500m polnej dróżki. Macie może jakieś doświadczenia co do danych amorków, bo myśle o samych sprezynach ale nie chce robic lipy, tym bardziej ze kupilem niedawno amorki na tyl delphi, czego teraz szczerze zaluje. Z góry dzieki za pomoc :-)

A wiec update:

Zmiana planów, kupiłem felgi 15'ki, do tego chce kupic opony i jakiegoś KIT'a, myslalem o oponach 205/50, lub 195/50, i z racji przeczytanych słabych opinii na temat ta-technix, kita MTS'a , tylko szkoda ze do 1.9 TDI mają tylko 35/45(tył/przód).
Może ktoś miał do czynienia z takim kitem, myślę, że różni się on troche od tatechnixa 40/40, jakieś zdjęcia byłyby mile widziane :). Samochod mam do jazdy bardzo na codzień, mieszkam na wsi, wiec myślalem o max 60/40, ale nie mogę nic znaleść oprócz ta-technix.
Z góry dzięki za podpowiedzi/pomoc/jakieś zdjęcia czy coś :-)

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, o 15:45 przez kadilak, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kadilak
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 14:55
Lokalizacja: Wołomin

mkIII, jakie amorki sportowe+sprezyny

 

Postprzez Procent » 16 maja 2011, o 10:42

gwint przy takich kołach. Bo przy 4 osobach dupa pewnie non stop na dołach będzie tarła. Delphi to szajs
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kusy163 » 15 cze 2011, o 17:13

Tylko gwint 40/40,najlepiej koni:)aczkolwiek jest roche zamiennikow na allegro w rozsadnych cenach.
Predkość nie zabija tylko nagłe HAMOWANIE...
Avatar użytkownika
Kusy163
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 18:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kadilak » 30 gru 2011, o 15:46

Zaktualizowałem wszystko w 1 poście, także podbijam w góre :-P
Avatar użytkownika
kadilak
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 14:55
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez Procent » 31 gru 2011, o 17:20

koła 195/50. Kit to amor+sprężyna. koszt około 600 zł. dosładasz 100 zł i masz gwint tuning art. bynajmniej ja tak zrobiłem. obniżasz ile chcesz 2,5 cm 3,8 cm ile chcesz, ile ci pasuje, a na zimę do góry. dla mnie to najbardziej racjonalne rozwiązanie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kadilak » 1 sty 2012, o 08:00

Ale na tym gwincie tuning art'a twardo bardzo jest?
Avatar użytkownika
kadilak
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 14:55
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez nolan22 » 28 sty 2012, o 02:34

ja bym ci polecił gwint kw albo fk a nie tam jakies zadne ta technix czy tuning art
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez pajda150 » 28 sty 2012, o 15:01

ja sie tu podepne pod temat, na dniach mam zamiar cos kupic na zawias juz tyle sie o tym nasłuchałem każdy to inna opinia. Ja chce tylko do -40 ani mm wiecej. Gwint odpada, sprezyny same chce, jedni mowia zakladaj drudzy ze na nierownosciach auta nie idzie uttrzymac, jedni mowia ze mts wystarcza jedni ze jak sie o auto opre to trzeszczy bo to szajs. Jedni ze przy seryjnym kole 195\50\15 bedzie trzec przy załadowanym aucie, drudzy nie :P i mam problem ;)
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez KooxPL » 2 lut 2012, o 12:19

ja osobiscie zaczynalem na tuning arta , i powiem ta , mialem go skrecoinego prawie do zera , efekt byl taki jak na german stail przystalo cholernie twardo :)) ale auto trzyma sie jak zle , co prawda przy komplecie lekko tarlo . natomiast na chwile obecna mam zawieszenie MTSa i powiem szczerze ze nie czuje roznicy .
Avatar użytkownika
KooxPL
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 5 wrz 2010, o 01:24
Lokalizacja: WWE


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości