Metalowo gumowa tuleja wahacza

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Metalowo gumowa tuleja wahacza

Postprzez klata90 » 9 lut 2012, o 18:34

Witam. mam problem z guma wahacza chodzi o to ze w przeciagu roku juz dwa razy mialem ja wymieniana lewa strona i dzis po przegladzie znowu wyszlo ze mam ja uszkodzona przeciez to jest nie mozliwe. czym moze to byc spowodowane ze tak szybko sie niszczy. z gory dzieki za rady
klata90
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 12:10
Lokalizacja: Gliwice

Metalowo gumowa tuleja wahacza

 

Postprzez slavwek.ie » 9 lut 2012, o 19:26

klata90 napisał(a):czym moze to byc spowodowane ze tak szybko sie niszczy
Tym:


Obrazek

Zamontuj tuleje z Audi S2, kosztują sporo, dostępne w ASO, ale przeżyją kilka kompletów zwykłych tulei.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez pablomed » 10 lut 2012, o 10:18

kupujesz tuleje kiepskiej jakości albo źle montujesz - są oznaczenia jak mają być zamontowane w wahaczu.
Jesli chodzi o pełne tuleje to sa również w dobrej jakości zamiennikach od Lamfordera, do Leona I 1.8 T np.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mroova » 10 lut 2012, o 10:28

pablomed napisał(a):albo źle montujesz

Ano właśnie. Mam kumpla mechanika, który do swojego Vento wstawił najtańsze tuleje jakie znalazł i jeździ już 3 rok. Z tego co mi powiedział, najważniejsze to prawidłowo je wprasować :) Ja stosunkowo niedawno wymieniałem u siebie (wybrałem Lemfordera), są dobrze wprasowane, jak na razie jest miodzio, ale za krótko je "katuję" żeby coś więcej powiedzieć. Na necie tuleje Lemfordera cieszą się raczej dobrą opinią :)
Avatar użytkownika
mroova
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:22
Lokalizacja: Pszów
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jake88 » 15 lut 2012, o 18:21

Kumplowi tez wysiadly po roku i jak sie okazalo skrecal je do oporu na podniesionym aucie i sie wybily.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Golfik1986 » 15 lut 2012, o 22:04

mi tez sie wybily niestety montowalem sam wg znakow i ogolnie byla wbita dobrze takze zachodze w glowe co poszlo nie tak moze faktycznie za mocno byla dokrecona
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 15 lut 2012, o 23:47

Nie da się za mocno przecież w środku jest gruba metalowa tuleja której nie ściśniesz mocniej skręcając. Możliwe że skręcałeś na opuszczonym wahaczy\u a nie była ustawiona właściwie wględem kołyski. Używałeś tulei pomocniczych wkładanych do silentblocka czy nie?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez szykak » 16 lut 2012, o 17:10

No mi się wydaje, że śrubę tulei wahacza powinno się dokręcać na opuszczonym zawieszeniu.

Polecam oryginał kupiony w ASO jeżdżę już na nich 3 lata i nic się nie dzieje, lub jak nie masz tyle kasy to LAMFOLDERA ale zwróć uwagę, żeby numer części Lamfoldera zaczynał się od cyfry 1, Lamforder znaczy tak części, które idą na pierwszy montaż.
szykak
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 19:22
Lokalizacja: Lubicz

Postprzez Jake88 » 17 lut 2012, o 10:36

szykak napisał(a):No mi się wydaje, że śrubę tulei wahacza powinno się dokręcać na opuszczonym zawieszeniu.


O to właśnie chodzi, żeby skręcać tuleje na opuszczonym zawiasie, bo w przeciwnym razie się wybijają.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez strzeliniasty » 17 lut 2012, o 12:23

polecam tuleje z poliuretanu :D drogo (komplet na auto 350zl) ale spokoj spokoj spokoj przez wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele km :D


ja u siebie zalozylem takowe na przod i od kwietnia 2011 autkiem zrobilem juz 25tys km na przegladzie zaden luz sie nie pokazal
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Golfik1986 » 21 lut 2012, o 19:59

pablomed napisał(a):Nie da się za mocno przecież w środku jest gruba metalowa tuleja której nie ściśniesz mocniej skręcając. Możliwe że skręcałeś na opuszczonym wahaczy\u a nie była ustawiona właściwie wględem kołyski. Używałeś tulei pomocniczych wkładanych do silentblocka czy nie?

tak wlozylem ten kołnierzyk ustawilem tuleje wg znakow a jednak cos jest nie tak juz po zalozeniu kierownica pracowala jakos dziwnie i kolo pochylało takze nie wiem. poprostu dam teraz wlozyc mechanikowi i bede patrzal na nastepny raz bo zawieszenie wymiana z przodu to w zasadzie nic trudnego a po co kase komus wtapiac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez zbylu2000 » 24 lut 2012, o 17:39

ja osobiscie polecam lemfordera.u mnie juz wytrzymlo zawieszenie 20 tys po remoncie(sworznie,tuleje wachacza,koncowki drazka i laczniki stabilizatora wszystko lemfordera) po przegladnie nie bylo luzu
zbylu2000
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 23:18
Lokalizacja: Wrocław/Jelcz


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości