Luzy piasta i amortyzator

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Luzy piasta i amortyzator

Postprzez vito217 » 27 mar 2012, o 21:34

już raz się rozpisałem to nie wiedzieć dlaczego wykasował się tekst
Chodzi o to ze w miejscu mocowania piasty do amortyzatora tam gdzie sa 2 śruby gdy popuści się śruby jest bardzo duży luz który w znacznym stopniu zmienia kąt położenia piasty na dole dam rysunek poglądowy. Czy to jest normalne? po ustawieniu tak jak powinien być i przejechaniu się koło znowu stoi mocno pochylone z drugiej strony nie ma problemu. Jak sobie z tym poradzić
Obrazek
vito217
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 sie 2011, o 15:22
Lokalizacja: n-c

Luzy piasta i amortyzator

 

Postprzez bendi86 » 27 mar 2012, o 23:25

A to nie są te śruby do ustawiania kątów kół ? Jak to te sprawdź czy nie przekręciłeś gwintu skoro się luzuje.
Ostatnio edytowano 28 mar 2012, o 01:32 przez bendi86, łącznie edytowano 1 raz
bendi86
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 9 sie 2011, o 09:42
Lokalizacja: Góra

Postprzez pietrasiak2 » 28 mar 2012, o 00:18

Sprawdź średnicę otworu w amorku i zwrotnicy i fi śruby . Pytanie od dawna tak masz?
Fi otworów nie może być dużo większe od śruby , chyba że ktoś rozwiercał otwór w zwrotnicy(piaście) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez prezesik » 28 mar 2012, o 00:22

Ustawić w miarę pionowo zwrotnicę, dokręcić śruby ( klucz 18 ) i jechać na ustawienie geometrii, bo zmienił się kąt ustawienia koła. Prawdopobodnie ktoś tam coś robił i nie dokręcił porządnie śrub. Takiego luzu nie ma prawa być.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez vito217 » 28 mar 2012, o 07:17

te średnice sprawdzę jeszcze a śruby są całe były tak dociągnięte że musiałem 2 metrową rurą je odkręcać wiec poprzedni właściciel musiał o tym wiedzieć ze tak dokręcił lub mechanik
dzisiaj jeszcze sprawdzę czy z lewej i prawej wszystkie te same części
tak samo wyglądają

[ Dodano: 2012-03-29, 18:18 ]
dzisiaj byłem ustawić zbieżność kosztowało mnie to 50 zł gościu ma bardzo duża renomę w można śmiało powiedzieć w całym powiecie i w najbliższych także wszystko fajnie ale przy około 100 km/h przy lekkich łukach czuć jakby hm ciężko to opisać tak jakbym koło jedno się przestawiało i trzymając kierownice w miejscu przy skręcie samochód jakby chwilowo pogłębiał skręt nie wiem jak to inaczej można opisać kojarzy ktoś takie zjawisko? I czym może być spowodowane swoją drogą to mokra nawierzchnia ale wątpię żeby to miało większe znaczenie opony w dobrym stanie zimowe 15 na niskim profilu
vito217
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 sie 2011, o 15:22
Lokalizacja: n-c


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron