Łożyska !

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Łożyska !

Postprzez grzankers » 26 maja 2015, o 17:12

Witajcie
Otóż szukam wszędzie informacji o pewnym problemie ale jakoś konkretnie nie mogę znaleść tego czego szukam więc daję nowy temat :/
Otóż od pół roku mam golfa, zostało wymienione w nim tylne prawe łożysko, jakiś czas pożniej po wymianie tulei na tylnym przednim wachaczu poszły mi łożyska z przodu, oddałąm auto do mechanika ale dalej coś wyło... po jeździłam tak kilka dni i stwierdziłam że są to dalej łożyska więc oddałam znów do mechanika tym razem innego a on mi oświadcza że są do wymiany tylne łozyska prawe i lewe i przednie lewe.
Czy wiecie może jaki jest powód padania tych łożysk w tak krótkim czasie. ?
Informuje że nie katuje auta na drodze.
Co może powodować to że one tak szybko padają, czy to jakaś wada wrodzona w tym modelu?, czy raczej przyzpadek że tak szybko się popsuły.
Już nie wiem gdzie mam zasięgać opini bo każdy mówi mi co innego..
Chciałambym się tego dowiedzieć bo nie wiem czy naprawiać to czy sprzedać zanim zacznie się znów coś sypac??
Dzięki z góry za odpowiedzi :/ :)

Thorsten- następnym razem post napisany w całości pogrubieniem poleci do kosza. Teraz poprawiłem, następnym razem- usunę.
Ostatnio edytowano 26 maja 2015, o 17:28 przez grzankers, łącznie edytowano 1 raz
<b>Ajć</b>
Avatar użytkownika
grzankers
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 mar 2015, o 10:11
Lokalizacja: Liniewo

Łożyska !

 

Postprzez GolfiarzJR » 26 maja 2015, o 19:57

grzankers, Wiesz jakiej firmy łożyska masz włożone ? , z tyłu to moze powodować nie wiem krzywa belka i lożyska się szybko zużywają ale z tyłu zwykle wytrzymują bardzo długo , z przodu to jak masz tanizne to max pół roku i do wymiany
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1406
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 26 maja 2015, o 20:04

Przede wszystkim nie wkładaj jakiś tandentych tanich zamienników.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 maja 2015, o 20:16

Tanie łożyska, do tego źle zamontowane i masz wyjaśnienie wielkiej zagadki
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez grzankers » 26 maja 2015, o 22:51

Łożyska są firmy FAG, a z tego co wiem do jest dobra firma...
A to trzecia wymiana w przeciągu w sumie trzech miesięcy... na początku było ok a jak zaczeły się psuć to tak jak pisałam, najpierw tylne prawe, potem dwa przzednie a teraz trzy,...
<b>Ajć</b>
Avatar użytkownika
grzankers
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 mar 2015, o 10:11
Lokalizacja: Liniewo

Postprzez Opik » 27 maja 2015, o 08:20

Źle założone, nie ma innej opcji bo FAG jest mega dobrą firmą
Ostatnio edytowano 27 maja 2015, o 08:38 przez Opik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 27 maja 2015, o 15:05

może ktoś za mocno dokręcił i dlatego. ja mam fag już 3 rok
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 27 maja 2015, o 20:52

uszkodzone bieżnie łożysk.. Wyrobione czopy piast, coś w ten deseń. Albo mechanik leci w kulki i tylko pokazuje puste pudełka po łożyskach.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez k-m-r1 » 8 cze 2015, o 16:23

jeśli wymieniał to niech pokaże stare części !!
ja mam z tyłu FAG i śmigam i śmigam
z przodu mam Optima i SKF wymienione prawie w jednym czasie o jeżdżą równo

Wszystko zakładałem na prawie a dodatkowo Optima była zamrażana by łatwiej wskoczyła.

Co ważne nakrętka przegubu zewnętrznego dokręcona w powietrzu o czym wiele osób zapomina i dokręcana na obciążonym kole.

Cała operacja jest fajnie opisana w instrukcji Sam Naprawiam Golf3
jeśli wymienił łożysko a bieżnia została to posypało sie

jeśli wymieniał i nabijał młotkiem to podobnie będzie bo naprężenia w bieżni będą powodowały pekanie w strukturze

jeśli zbyt mocno dokręcił i nie poluzował tak by podkładkę przesunąć dało sie śrubokrętem to też poleci nawet nowy komplet
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości