które springi

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

które springi

Postprzez dawid2372 » 24 lut 2015, o 21:49

Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

które springi

 

Postprzez VolDan » 25 lut 2015, o 00:53

apex dobra firma, ale ani jeden ani drugi nie podał jak obniża. poproś o jednego i drugiego o numeru na sprężynach.
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawid2372 » 25 lut 2015, o 13:58

takie mi wyslał numery:
PRZÓD -80-20301-VA
TYŁ-80-20302-HA
Jak mam to rozumiec? Że obniżają po 80 mm?
Ja szukam -40/-40

[ Dodano: 2015-02-25, 20:10 ]
Juz wiem, sam doszedlem. Obnizają po 60mm.
Mam jeszcze jedno male pytanie. Mam teraz ori zawieszenie i jak wsadze te -40/40 to czy nie zmienia mi sie kąty? Z tyłem nie powinienem miec problemow, z przodu nie chce odkrecac amora od zwrotnicy tylko odkrecic drazek kierowniczy, zacisk itd i wyjac amor razem ze zwrotnicą. No pozniej zalozyc. No i wlasnie moje pytanie czy samo to ze sprezyna bedzie krotsza od seryjnej nie zmieni mi kątu?
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez VolDan » 25 lut 2015, o 23:33

ja zalozyłem do siebie kit na przód i springi na tył. i z tyłu nic sie nie zmieni z przodu jak dobrze ustawisz to bedzie git. mi kolega wytłumaczył co i jak i nie drze a zrobiłem juz z 1000km na tym setupie. wystarczy ze jak odkręcisz od zwrotnicy te 2 sruby i pozniej przy przykręcaniu maksymalnie do siebie pociagniesz zwrotnice to będzie git :)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 26 lut 2015, o 18:08

dawid2372 napisał(a):Z tyłem nie powinienem miec problemow, z przodu nie chce odkrecac amora od zwrotnicy tylko odkrecic drazek kierowniczy, zacisk itd i wyjac amor razem ze zwrotnicą. No pozniej zalozyc. No i wlasnie moje pytanie czy samo to ze sprezyna bedzie krotsza od seryjnej nie zmieni mi kątu?


Poprzez samo odkręcenie sworznia wahacza może zmienić się geo. Sprężyna krótsza też będzie miała na to wpływ. Na twoim miejscu odkręciłbym kolumnę bez żadnych kombinacji. Potem wyskrobał te 50 zł na ustawienie kątów i wsio.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez dawid2372 » 6 mar 2015, o 19:16

dzięki chłopaki za podpowiedzi. zmieniłem sam, tył bez komplikacji, nie trzeba nawet ściągac koła. na przodzie zaznaczyłem sobie położenie amora a poźniej wg tego wzoru skręciłem do kupy i jest git, prowadzi sie jak powinno.
Ale oczywiście na geometrie i tak sie wybiore :)
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Gesiu_15 » 6 mar 2015, o 19:21

dawid2372, lepiej zrobić geometrię i mieć spokojną głowę ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości