Witam,
coś mi zaczeło stukać z przodu autka więc wybrałem sie na kanał. Mech stwierdził że moja kołyska zawieszenia jest już totalnie przegnita i musze wymienić od kopa bo niebezpiecznie.
I teraz moje pytanie, szukając tej części na allegro pod hasłem "kołyska golf III" znajduje naprawde różnie wyglądające części i nie wiem co jest co (sanki, belki itd), a jako że na mechanice nie znam się zbytnio mam problem.
W ogóle z każdego Golfa3 podejdzie? Czy musze szukać konkretnie pod mojego (1.9D 94r.)?
Może mi ktoś pomóc?
Z góry dzięki, pozdrawiam albert107.
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
tutaj masz sanki:
ale to własnie kielich prędzej skoroduje i jest to bardzo niebezpieczne.
zobacz :
zapytaj dokładnie mechanika o co chodziło, lub sam popatrz jak wygląda to i owo.
trzeba spojrzec bo tak to strach - nie wiesz na czym jedziesz .
Nie ma żartów!
ale to własnie kielich prędzej skoroduje i jest to bardzo niebezpieczne.
zobacz :
zapytaj dokładnie mechanika o co chodziło, lub sam popatrz jak wygląda to i owo.
trzeba spojrzec bo tak to strach - nie wiesz na czym jedziesz .
Nie ma żartów!
Mój golfik
-

slawek5t - Members
slawek5t, to co dales w linku to belka przednia sanki wygladaja tak:
we wszystkich golfach byly takie same raczej. Chyba ze poczatkowe lata produkcji z silnikami 1.4 mogly sie roznic jednym z mocowan poduszki tym po stronie pasazera
we wszystkich golfach byly takie same raczej. Chyba ze poczatkowe lata produkcji z silnikami 1.4 mogly sie roznic jednym z mocowan poduszki tym po stronie pasazera
-

Imper - Members
Od strony sprężyny (u góry) nad kołem i pod maską normalnie .
Jedna mniejsza dziura moze byc ale jak juz wokoło jest sporo korozji to troche strach jeździć , zwłaszcza po dziurach
Weź zapytaj mechanika co dokładnie masz zgnite. Bo wątpie że te sanki
Jedna mniejsza dziura moze byc ale jak juz wokoło jest sporo korozji to troche strach jeździć , zwłaszcza po dziurach
Weź zapytaj mechanika co dokładnie masz zgnite. Bo wątpie że te sanki
Mój golfik
-