Potrzebuje kilku porad, chciałbym obniżyć niedługo swojego golfa, ale z racji że mieszkam przy dziurawej ulicy to tylko minimalnie, czytałem że przy obniżeniu -40 mm auto wygląda fajnie i komfort jazdy jest ok. Problem w tym że chce też zmienić felgi, aktualnie mam 14" i chciałbym wieksze. Czy po obniżeniu o 40 mm mogę wrzucić 16 " czy raczej 15"? jakie zawieszenie możecie polecić w dobrej cenie i jak dobrać do tego szerokość felgi? w tym temacie jestem zielony, z góry dzieki za pomoc !Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
Jakie zawieszenie ?
Witam wszystkich
Potrzebuje kilku porad, chciałbym obniżyć niedługo swojego golfa, ale z racji że mieszkam przy dziurawej ulicy to tylko minimalnie, czytałem że przy obniżeniu -40 mm auto wygląda fajnie i komfort jazdy jest ok. Problem w tym że chce też zmienić felgi, aktualnie mam 14" i chciałbym wieksze. Czy po obniżeniu o 40 mm mogę wrzucić 16 " czy raczej 15"? jakie zawieszenie możecie polecić w dobrej cenie i jak dobrać do tego szerokość felgi? w tym temacie jestem zielony, z góry dzieki za pomoc !
Potrzebuje kilku porad, chciałbym obniżyć niedługo swojego golfa, ale z racji że mieszkam przy dziurawej ulicy to tylko minimalnie, czytałem że przy obniżeniu -40 mm auto wygląda fajnie i komfort jazdy jest ok. Problem w tym że chce też zmienić felgi, aktualnie mam 14" i chciałbym wieksze. Czy po obniżeniu o 40 mm mogę wrzucić 16 " czy raczej 15"? jakie zawieszenie możecie polecić w dobrej cenie i jak dobrać do tego szerokość felgi? w tym temacie jestem zielony, z góry dzieki za pomoc !- borewicz
- Czytacz
ja teraz zszedłem właśnie o 4cm i powiem tak 15 wejdzie, 16 tez ale na niskim profilu i odpowiednim ET
co do komfortu hmmm
z przodu mam kit jest dobrze z tyłu gazowy bilstein plus progersyw i jest twardziej 
co do komfortu hmmm
z przodu mam kit jest dobrze z tyłu gazowy bilstein plus progersyw i jest twardziej 
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
- VolDan
- Moderator Globalny
- Rocznik: 92
- Silnik: ABD POWER
- Paliwo: PB