Jaki najlepszy gwint?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jaki najlepszy gwint?

Postprzez siti07 » 31 maja 2010, o 13:11

Witam. Mam takie pytanie bo mam gwint TA technix w swoim golfie. Gwint kupiłem nowy i po roku używania wydaje mi się, że amorki już słabo trzymają, albo już tak się przyzwyczaiłem i mam takie pytanie jaki gwint, żeby był twardy nie tak strasznie drogi. Ogólnie chodzi mi o to żeby samochód posadzić dość dobrze i przy 3 osobach z tyłu i szerokiej feldze żeby to nie tarło, oczywiści ranty zaklepane :) Pozdawiam
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Jaki najlepszy gwint?

 

Postprzez e2 » 31 maja 2010, o 13:16

pytanie ile chcesz na to przeznaczyć ;) bo najlepsze to będą koni/ h&r, kw...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gajdzik » 31 maja 2010, o 13:18

http://www.golf3.pl/topics14/jaki-gwint ... ight=gwint

a jeszcze sporo więcej o gwintach znajdziesz korzytsając w wyszukiwarki, wpisz: gwint, jaki gwint. temat wiele razy poruszany więc napewno czegoś się dowiesz co wybrac...
Avatar użytkownika
gajdzik
VIP
 
Posty: 1464
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:46
Lokalizacja: Łask

Postprzez siti07 » 31 maja 2010, o 14:58

Koni to wyższa półka :) Myślałem tak do 1500zł bo za technixa dałem niecałe 1000zł i nie jestem za bardzo zadowolony. Najlepiej jakby ktoś kto ma zawieszenie firmy "X" i jeździ na nim dość długo napisał jak się sprawuje itd. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 31 maja 2010, o 15:15 przez siti07, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez gajdzik » 31 maja 2010, o 15:02

no parę osób chwili sobie MTSa, może to warte uwagi...
Avatar użytkownika
gajdzik
VIP
 
Posty: 1464
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:46
Lokalizacja: Łask

Postprzez siti07 » 31 maja 2010, o 15:16

Mam jeszcze takie pytanie czy jeżeli mi nie przyjmą na gwarancję amorków bo powiedzą, że amorki siadły przez czynniki zewnętrzne albo coś innego to lepiej je zregenerować i powiedzieć gościowi żeby były twarde czy lepiej kupić nowe?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez gajdzik » 31 maja 2010, o 15:20

no to napoczatek spróbuj reklamowac, a co do zakupu bądź regeneracji to wszytsko zależy od kosztów regeneracji i to w jakiej cenie znajdziesz nowy...tak aby koszty regeneracji nei okazały sie za duże,


ale poczekaj jeszcze na opinię innych, wiecej więdzących w temacie...
Avatar użytkownika
gajdzik
VIP
 
Posty: 1464
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 12:46
Lokalizacja: Łask

Postprzez siti07 » 31 maja 2010, o 15:44

Dzwoniłem właśnie do chłopa z okolicy i powiedział, że za 100-150zł jeden amortyzator ale jest w stanie każdą twardość zrobić i tak jak to powiedział: "niektórzy chcą do osobówki taką twardość jak do ciężarówki" hehe. No a powiedzmy, że zregenerował bym amorki na beton to potem sprężyny też trzeba twarde czy te z technixa mogą zostać?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez v1rooz » 31 maja 2010, o 17:34

najlepszy ? - taki co mozna jak najwiecej skrecic ;D i jest najtwardszy ;D
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez siti07 » 31 maja 2010, o 17:53

Właśnie takie coś mam w planie bo mam alusy borbet T 16 cali przód 7,5 cala szerokie do tego opony 195/45, a tył 9 cali szerokie i oponkę 225/40(następna będzie 215/40 :) ) i chcę żeby obniżyć dość nisko, ranty oczywiście zaklepane i przy 5 osobach żeby nić nie tarło. Chciałbym żeby przy obniżeniu takim, że opona będzie się delikatnie chowała w błotnik nic nie będzie tarło.
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez v1rooz » 31 maja 2010, o 21:53

siti07 napisał(a):Właśnie takie coś mam w planie bo mam alusy borbet T 16 cali przód 7,5 cala szerokie do tego opony 195/45, a tył 9 cali szerokie i oponkę 225/40(następna będzie 215/40 :) ) i chcę żeby obniżyć dość nisko, ranty oczywiście zaklepane i przy 5 osobach żeby nić nie tarło. Chciałbym żeby przy obniżeniu takim, że opona będzie się delikatnie chowała w błotnik nic nie będzie tarło.


ja mam 16" 7,5 195/45/16 i do konca gwintu mam moze ze 3 zabki i siedzi nisko ;)

i nic nie trze a jechalem nawet w 6 osob ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez krzywy » 2 cze 2010, o 16:30

jeśli chodzi o tą cenę co podałeś, to polecam FK, ja jeżdżę na takim jest skręcony dość nisko, koła wystają i nawet w 5 osób nic nie trze
Obrazek
Avatar użytkownika
krzywy
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 17:59
Lokalizacja: okolice Grudziądza

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron