Jaki gwint??

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jaki gwint??

Postprzez swiety » 11 lip 2011, o 18:07

Witam
Potrzebuje pomocy w wyborze gwintu do 1 tys zł :P stwierdziłem ze więcej nie wydam :/
Zastanawiam się na Ta Technix albo MTS ponoć ten pierwszy to niezły beton co do drugiego chciałbym poznać parę opinii ponieważ nie mam doświadczenia jeszcze w tych sprawach.
Zależy mi trochę na czasie chciałbym w tym tygodniu już zamówić ponieważ wylał mi się jeden amorek to na gwinta się przełoży.
Z góry dziękuje za pomoc :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
swiety
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 22:14
Lokalizacja: Jasło/Krosno

Jaki gwint??

 

Postprzez Procent » 11 lip 2011, o 20:21

mts-a bym brał ze względu na miękkość. Mam tuning art-a i jest beton, a to samo co TA
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czaro » 11 lip 2011, o 20:27

Ale to zależy czy chcesz twardszy czy właśnie nie, tak jak pisze Procent. Ja też mam tuning arta ale dla mnie to akurat pasuje ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 11 lip 2011, o 20:47

mts chyba najrozsądniejszy jak dla mnie, jeśli masz możliwość dokładki do MTSa to jak najbardziej dobry wybór
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez swiety » 11 lip 2011, o 22:03

MTS 949 zika to problemu nie ma tylko czy nie za miękki jak we 4 osoby będę woził to żeby nie przycierało bo u mnie dywanów za dobrych nie ma... wiecie o co chodzi
pewnie nisko zejdzie jak będzie nowa fela
głownie o to to chodzi jeżeli o beton to by nie przeszkadzało da się przyzwyczaić :P
Avatar użytkownika
swiety
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 22:14
Lokalizacja: Jasło/Krosno

Postprzez Procent » 12 lip 2011, o 00:04

trze mi na dołach tył w tej chwili. odbojniki poliuretanowe i po problemie. wszystko się da zrobić
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez swiety » 12 lip 2011, o 06:25

Chyba że tak :) jeszcze jedno pytanie jaki koszt tego będzie tych odbojników
i gdzie mogę je nabyć jakiś sklep online..
Przepraszam za upierdliwość dopiero wchodzę w ten świat.
Avatar użytkownika
swiety
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 22:14
Lokalizacja: Jasło/Krosno

Postprzez killah » 12 lip 2011, o 09:18

killah
 

Postprzez PiJey88 » 12 lip 2011, o 10:33

u mnie mts z tyłu jest sztywny, przy 2 osobach z tyłu nie siada tak bardzo, ok 1 cm
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez swiety » 12 lip 2011, o 19:04

a co sadzicie o FK?? czy to samo ???
moja upierdliwość nie zna granic :/ z góry sorry za tyle pytań ale chce jak najlepiej w tej cenie
Avatar użytkownika
swiety
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 22:14
Lokalizacja: Jasło/Krosno

Postprzez Górsky » 14 lip 2011, o 20:50

mam szybkie pytanko, bo planuje kupić gwinta TaTechnix. Ile maksymalnie ile obniżyć tym gwintem auto??bo sprzedawca pisze, że obniżenie do 70mm według TUV...
Avatar użytkownika
Górsky
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 7 maja 2009, o 07:12
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez killah » 14 lip 2011, o 21:11

Górsky napisał(a):mam szybkie pytanko, bo planuje kupić gwinta TaTechnix. Ile maksymalnie ile obniżyć tym gwintem auto??bo sprzedawca pisze, że obniżenie do 70mm według TUV...


na tyle to i tak do końca nie dojdziesz gwintu a na przodzie :

http://img35.imageshack.us/img35/2843/dsc00246s0.jpg

tak wygląda przód na max skręconym. Jeśli chcesz niżej to trza wyjąć te sprężyny małe dodatkowe i masz -2 cm jeszcze ale chyba nie uda ci się tak nisko zejść.
killah
 

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron