jaka róznica w zawieszeniu

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

jaka róznica w zawieszeniu

Postprzez ptaszek87 » 31 sty 2010, o 00:57

mam pytanie jaka jest roznica miedzy zawieszeniem od cl lub gl a zawiecha w GT?jakas roznica w wysokosci auta?
i drugie pytanie czy zwykle amory wytrzymaja krotsze sprezyny tak by auto opuscic -40 np czy niesety wiaze sie to z wymiana kompetna amor+sprezyna?
pozdrawiam
Avatar użytkownika
ptaszek87
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 23:51
Lokalizacja: Kętrzyn / Gdańsk

jaka róznica w zawieszeniu

 

Postprzez pood181 » 31 sty 2010, o 01:07

bodajże od gti są niższe o 20mm. a co do opuszczenia 0 40 mm to nie ma problemu, jeszcze to wytrzymają ale dalej to już wymiana kompletu
moj-golf/rolling-stones-by-signum-t19653.html <= gwint, smoked front, świeże fotki ost strona
Avatar użytkownika
pood181
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 7 gru 2008, o 13:25
Lokalizacja: koszalin

Postprzez Procent » 31 sty 2010, o 02:47

tak jak kolega wyżej napisał.A na ori amorach możesz opuścić max 40 mm, ale jak masz już liche swoje amorki to trzeba będzie kupić nowe amorki tak jak ja mam. Bo prędzej czy później i tak padną i nie ma sensu robić 2 razy tej samej roboty
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 31 sty 2010, o 05:14

pood181 napisał(a):bodajże od gti są niższe o 20mm


Są napewno 20mm krótsze.

ptaszek87 napisał(a):drugie pytanie czy zwykle amory wytrzymaja krotsze sprezyny tak by auto opuscic -40 np czy niesety wiaze sie to z wymiana kompetna amor+sprezyna?


-40 to jest max obniżenie jakie stosuje się do seryjnych amortyzatorów.Większych nacisków amortyzator już nie wytrzyma.Kupując sprężyny pamiętaj zapytać sprzedawcy na jaki są talerzyk (szeroki czy wąski).
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez pablomed » 31 sty 2010, o 11:09

GTI o 20 ale kolega pyta o GT, tu jest tylko około 10 mm niższe i lekko twardsze. Pozostałe różnice są w hamulcach, i nie jestem pewien zdaje się GT miały stabilizator z przodu a słabsze wersje chyba nie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Sivy » 31 sty 2010, o 11:52

GT ma nizsza sprezyne o 10mm w stosunku do CL i GL i tak jak pablomed, napisal maja stabilizator z przodu.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Procent » 31 sty 2010, o 16:03

Ja mam CL w TDI i stabilizatory mam na przodzie :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Matiuas » 31 sty 2010, o 19:21

stabilizator montowany był w samochodach które miały ponad 60 kW niezależnie od wersji , a 1,9 TDI ma ich 66
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez ptaszek87 » 1 lut 2010, o 00:21

to przy seryjnym zawieszeniu i na 16 felach to bedzie stal jak koza pewnie?
Avatar użytkownika
ptaszek87
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 23:51
Lokalizacja: Kętrzyn / Gdańsk

Postprzez PiJey88 » 1 lut 2010, o 20:39

ptaszek87 napisał(a):to przy seryjnym zawieszeniu i na 16 felach to bedzie stal jak koza pewnie?

tak, nie będzie widać ze to 16'
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ptaszek87 » 3 lut 2010, o 01:06

jeszcze was chlopaki pomecze pytaniami troche:P

a orginalne sprezyny z vr6 - o ile wtedy jest nizsze auto w porownaniu z seryjnym cl lub gl?

bo gti maja -20 ale czy np podejda z gti czy tez z vr6 takie sprezyny do mk3 gt?

jezeli bym zalozyl jakies sprezyny -40 to czy da rade je na seryjne amory i czy amory wytrzymaja?

z gory dzieki za dobre rady
Avatar użytkownika
ptaszek87
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 23:51
Lokalizacja: Kętrzyn / Gdańsk

Postprzez Pascal » 3 lut 2010, o 12:44

ptaszek87 napisał(a):
jezeli bym zalozyl jakies sprezyny -40 to czy da rade je na seryjne amory i czy amory wytrzymaja?


Tak wytrzymają..to jest najniższe obniżenie jakie możesz dać do seryjnych amortyzatorów.
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości