jak wymienic gume/tuleje czy jak to sie nazywa

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

jak wymienic gume/tuleje czy jak to sie nazywa

Postprzez SzYm0n » 19 sie 2011, o 11:19

mam pytanie moglby kto zrobic jaki poradnik jak szybko i w domowych warunkach wymienic tuleje na tylnej belce jestem laikiem i chcialbym jaknajtanszym kosztem wymienic gume bo kolo rusza sie o jakies 5-10 cm w przod i w tyl a podczas jazdy jest juz dosc nie wesolo bo przy okolo 80 km/h kolo wpada w drgania przezco prowadzenie jest bardzo nieprzyjemne pomijajac juz fakt ze gdy puszcze kierownice samochod sam od siebie skreca w lewo a wiec podczas jazdy musze bezprzerwy kontrowac w prawo

ale dobra miejsza posiadacie lum moze moglibyscoie zrobic jakis malyporadnik jak laik powinien wymienic tuleje nie chodzi mi o cos w stylu pojedz do warsztatu:P
SzYm0n
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 12:28
Lokalizacja: Stg

jak wymienic gume/tuleje czy jak to sie nazywa

 

Postprzez greg_117 » 19 sie 2011, o 17:10

greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez opolanin » 21 sie 2011, o 10:31

SzYm0n, temat jest ciężki, swojego czasu chciałem zrobić fotoporadę, jak wymieniałem u siebie ale nie dałem rady w domowych warunkach, za mało sprzętu, moja rada daj porządne tuleje, bo takie za 30 zeta są nic nie warte, na następnym przeglądzie luzy mi wyszły.
opolanin
 

Postprzez Golfik1986 » 21 sie 2011, o 11:59

febi 40zl a lemy 60 chyba z tego co pamietam
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez andrzej4286 » 21 sie 2011, o 15:42