jak wymienic gume/tuleje czy jak to sie nazywa

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

jak wymienic gume/tuleje czy jak to sie nazywa

Postprzez SzYm0n » 19 sie 2011, o 11:19

mam pytanie moglby kto zrobic jaki poradnik jak szybko i w domowych warunkach wymienic tuleje na tylnej belce jestem laikiem i chcialbym jaknajtanszym kosztem wymienic gume bo kolo rusza sie o jakies 5-10 cm w przod i w tyl a podczas jazdy jest juz dosc nie wesolo bo przy okolo 80 km/h kolo wpada w drgania przezco prowadzenie jest bardzo nieprzyjemne pomijajac juz fakt ze gdy puszcze kierownice samochod sam od siebie skreca w lewo a wiec podczas jazdy musze bezprzerwy kontrowac w prawo

ale dobra miejsza posiadacie lum moze moglibyscoie zrobic jakis malyporadnik jak laik powinien wymienic tuleje nie chodzi mi o cos w stylu pojedz do warsztatu:P
SzYm0n
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 12:28
Lokalizacja: Stg

jak wymienic gume/tuleje czy jak to sie nazywa

 

Postprzez greg_117 » 19 sie 2011, o 17:10

greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez opolanin » 21 sie 2011, o 10:31

SzYm0n, temat jest ciężki, swojego czasu chciałem zrobić fotoporadę, jak wymieniałem u siebie ale nie dałem rady w domowych warunkach, za mało sprzętu, moja rada daj porządne tuleje, bo takie za 30 zeta są nic nie warte, na następnym przeglądzie luzy mi wyszły.
opolanin
 

Postprzez Golfik1986 » 21 sie 2011, o 11:59

febi 40zl a lemy 60 chyba z tego co pamietam
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez andrzej4286 » 21 sie 2011, o 15:42

jezeli nie masz doswiadczenia w takich naprawach to radze ci oddac do mechanika. ale nie mowie ze jest to nie do zrobienia bo sam robilem w swoim poprzednim golfie najwiekszy problem jest przy wymianie tuleji od strony kierowcy jak masz krektoe sily chamowania to na bank nie odkrecisz bez problemu a bez tego nie wymienisz tulei bo sruby nie wyciagniesz od belki .ja jak wymienialem to musialem nowy korektor sily chamowania zakladac bo starego nie dalo rady odkrecic nawet po rozwierceniu srub nie dalo rady go zdemontowac i go rozcielem zeby belke zdemontowac tak skorodowalo bylo aluminium ze sruba.
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez SzYm0n » 22 sie 2011, o 10:19

dobra a wiec samodzelna robotka chyba jednak odpada:(

a ile moze sobie zazyczyc mechanior a wymiane gumki?? i czy za wymiana gumki nie poleca jakies dodatkowe koszta

gadalem ze znajomym mechaniorem ale mowi ze on sie nie podejmie bo to g0wniana robota i mowi ze jak ostatnio wymienial w golfie u kolo to zajelo mu to z jakies 6 h a kosztow dodatkowych od ch..ja bo to sie przewody hamulcowe poukrecaly to cos tam sie naderwalo i wg

wiec pytanko jak polece do warsztatu to jakiego kosztu moge sie spodzewac? ze wszystkimi niespodziankami
SzYm0n
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 12:28
Lokalizacja: Stg

Postprzez andrzej4286 » 22 sie 2011, o 17:08

niespodzianki to moga byc wlasnie z przewodami hamulcowymi bo je trzeba rozlaczyc zeby belke wyjac i czesto ich sie nie daje normalnie odkrecic i sie je ucina wtedy trzeba nowe przewody i czasem tez te przewody elastyczne wiec to musisz brac pod uwage wiec po za tym chyba wiecej nie powinno byc problemu.
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości