Jak podnieść.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jak podnieść.

Postprzez murgen » 31 lip 2012, o 11:50

Witam
Kupilem sobie golfa 3 syncro 2.0 115km, niestety tyl siedzi delikatnie ( wiskoza i dyfer zrobibly swoje ) mam teraz pytanko chce go podniesc ok 8cm jak to najlepiej zrobic, myslalem zeby wlozyc dluzsze sprezyny czy np od passata b3 beda pasowac na tyl , przod w sumie tez chcialbym podnies . Te 8cm to taka wartosc umowna jak bedzie 7 cz 9 to tez nie ma sprawy ;-) .
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Jak podnieść.

 

Postprzez greg001 » 31 lip 2012, o 12:14

hm... a jakie masz amorki teraz? sprężyny ile są obniżające? napisz coś więcej
http://www.forum.mod-car.pl/ - forum z okolic Tychów i Bierunia /Śląsk/ - Forum - Sklep moto - Blog
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL

Postprzez murgen » 31 lip 2012, o 12:34

Tak na oko to seryjne wszystko. Mam go dopiero tydzien i juz wiem ze za niski :-(
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez BartheZz_3 » 31 lip 2012, o 12:46

Napisz do uzytkownika ER77 !! wspomne mu ze ma wiadomosc prywatna od Ciebie :-)
Wie o co w tym chodzi, ma Syncro i podniesione zawieszenie :-)

EDIT:
Za pozwoleniem autora:
http://www.golf3.pl/topics2/syncro-gt-vt35761.htm
Wczytaj sie dobrze bo podobno wszystko jest tutaj napisane :-)
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez murgen » 31 lip 2012, o 16:24

Niestety nie ma nic wiecej o tych wzmacnianych sprezynach napisane pozatym ze sa zalozone sprezyny wzmacniane, ale watek fajny.


Napisalem nawet dwa razy :-D
Ostatnio edytowano 31 lip 2012, o 17:24 przez murgen, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez BartheZz_3 » 31 lip 2012, o 16:28

murgen napisał(a):Niestety nie ma nic wiecej o tych wzmacnianych sprezynach napisane pozatym ze sa zalozone sprezyny wzmacniane, ale watek fajny.

Napisz do niego pw, odpowie na wszystkie Twoje pytania :-P
Byl uprzedzony o tym ze napiszesz do niego :-)
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 1 sie 2012, o 21:53

Od passata B3 do Vento weszly. Baaaardzo wysoko (prawie glowa wejdzie w nadkole) i twardo. Ale z syncro nigdy nie wiadomo bo tam zawieszenie jest troche inne.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Avatar użytkownika
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Grzesiek2507 » 1 sie 2012, o 22:02

pogadaj z ER77, on ma dosc wysoki zawias w swoim syncro.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez murgen » 3 sie 2012, o 22:33

A co myslicie o takim rozwiazaniu z allegro , w sumie koszt zaden a obyloby sie bez kombinowania. Tylko ciekawe jak z trwaloscia bo stowka za amorek to malo.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 402
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez ER77 » 4 sie 2012, o 12:00

Te amory to raczej do gleby. A Ty startujesz ponoć do wyższej ligi hehe Musisz mieć amory standard Syncro lub o dłuższym skoku.Efekt liftu osiągniesz przede wszystkim tulejami które trzeba dotoczyć. W wersji super economic ;-) możesz próbować wtrynić między zwoje sprężyn gumy (ble) ale chyba nie obrazisz swojego Syncro takim zabiegiem hehe

Moja droga do liftu Syncro nie jest jedyną słuszną. Spróbuj do ori amorów o ile są sprawne te springi od Paska, + tuleje.Przy tulejach też poimprowizuj z wymiarem. U mnie pierwsze miały 8 centów i okazało się że koła z tył stanęły na,, sikos" bez możliwości regulacji do pionu. Po kilku próbach zjechałem do 2 cali i na moim zawieszeniu czyli nowe Sachsy z gazem,nowe springi i cała reszta uzyskałem satysfakcjonujący technicznie wynik. Z tył włożyłem dodatkowo amor o nieco dłuższym skoku i sprężyny kręcone na zamówienie bo wzmacniane nie spełniły pokładanych w nich nadziei ;-) z uwagi na poszerzenie dystansem 2 i pół centa i wynikające z tego lekkie ocieranie opony na wybojach o sierp przy pełnym rodzinnym załadunku.

Pobaw się na razie z tym co masz i zobaczymy co i jak wyjdzie. Zacznij od przypasowania tulei do zestawu amorów i sprężyn który będzie ganiał w Twoim Syncro ,tak żebyś mógł ustawić zbieżność. Jak mówiłem z przodem nie ma problemu bo jest tam regulacja kątów pochylenia.Z tyłem musisz spasować docelowo tak żeby nie darło opon. Ostateczny wynik zależny jest również od kół+opony. W Syncro Żonki wrzuciłem 16 205x50 a w Bandito 15 i ostatnio opony 195x50 zmieniłem na 185x55.
No to miłej zabawy i czekam na efekty :mrgreen:

Tak czy inaczej ostatecznie zestaw gotowy do montażu musi wyglądać mniej więcej tak:

1.jpg

2.jpg

3.jpg


Po to żebyś miał tak:

4.jpg

5.png

6.jpg



I mógł ganiać tak:

7.png

8.png

9.jpg


P.S Załóż jakiś temacik ;-)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
ER77
Badacz tematu
 
Posty: 389
Dołączył(a): 23 cze 2010, o 20:58
Lokalizacja: SYNCRO GT

Następna strona

fellow-service.pl



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości