jak obniżyć golfa niedużym kosztem

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

jak obniżyć golfa niedużym kosztem

Postprzez harry911 » 15 lip 2013, o 02:34

witam
mam golfa iii wersje GT benzyne 1.6 roczniek 96 z zawieszeniem z GT (oczywicie) kupionym w zeszłym roku (auto kupiłem pol roku temu)

mialem lacie włożone 195/55/15 ale zmieniłem na 195/45/15 i auto ma teraz małe kółka i wygląda to okropnie ponieważ wygląda na mega wysokiego patrząc na nadkola

chciałbym go obniżyć niedużym kosztem i myślałem nad sprężynami krótszymi, tylko nie wiem jakie dobrać aby był niski a nie wyglądało to śmiesznie że tył wysoko będzie albo odwrotnie że tył nisko a przód za wysoko.

chciałbym go obniżyć ile się da jak najmniejszym kosztem.

kupić używany gwint czy lepiej same sprężyny skoro zawieszenie założone było nowe rok temu

mam też możliwośc kupienia gwinta tanio (rocznego) od znajomego ale to znów gwint z wersjii combi i nie wiem czy to duża różnica.


z góry dziękuję za pomoc
harry911
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:23
Lokalizacja: Zabrze

jak obniżyć golfa niedużym kosztem

 

Postprzez scyzormks » 15 lip 2013, o 09:28

Samych sprezyn nie dawaj bo rozwalisz amory a jesli nie interesuje cie ciecie sprezyny to odpusc sobe i ustukaj kase :]
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 633
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Dembi » 15 lip 2013, o 09:40

Ja bym uzbierał na gwint. Nowy nie jest aż tak drogi, a zawsze to możliwość regulacji itp.
Avatar użytkownika
Dembi
Badacz tematu
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26 cze 2011, o 21:45
Lokalizacja: Tczew

Postprzez Paweu » 15 lip 2013, o 10:19

harry911 napisał(a):mam też możliwośc kupienia gwinta tanio (rocznego) od znajomego ale to znów gwint z wersjii combi i nie wiem czy to duża różnica.


Przód będzie pasował tył nie.

Dembi napisał(a):Ja bym uzbierał na gwint. Nowy nie jest aż tak drogi, a zawsze to możliwość regulacji itp.


Dokładnie. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez assesino » 15 lip 2013, o 17:30

harry911 napisał(a):zmieniłem na 195/45/15 i auto ma teraz małe kółka

do takich kółek to gwint - albo załóż takie jak powinny być 195/50/15 i wtedy kit -40, -60 używka wyjdzie najtaniej.
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm

Postprzez harry911 » 15 lip 2013, o 22:46

o super, dzieki. to ok 1tys na gwint trzeba pozbierac? czy moze używki tez sie opłacają?
harry911
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Grzesiek2507 » 15 lip 2013, o 23:08

Gwint kupisz juz za 7 stowek nowy.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez harry911 » 16 lip 2013, o 02:18

gdzie znajde za 700zl nowy? bo tylko okolo 1tys widzialem
harry911
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez saszelqq » 16 lip 2013, o 03:38

harry911 napisał(a):gdzie znajde za 700zl nowy? bo tylko okolo 1tys widzialem

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 83998.html
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości