Jak obnizyc autko?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Jak obnizyc autko?

Postprzez Suchy95 » 7 sie 2014, o 14:13

Witam , macie moze jakies pomysly jak by obnizyc autko, mam serie GT. Jest w miare zadowalajace nie jest taka koza. Narazie nie mam kaski na gwint itp rzeczy czy sa jakies sposoby zeby opuscic go na tym zawieszeniu?
Avatar użytkownika
Suchy95
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 17:19
Lokalizacja: Lipno

Jak obnizyc autko?

 

Postprzez trojeczkaGT » 7 sie 2014, o 15:14

suchy spusc powietrze z kola albo zaladuj do bagaznika beton ;p

zasada jest taka jak sie nie ma kasy na to sie nie poszaleje ;p

lepiej jezdzic na ori GT niz sie zdziwic po obcieciu sprezyn hehe

ogolnie nie polecam obcinania sprezyn wiec nie ma innej metody na obnizenie jak wymiana zawieszenia
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 7 sie 2014, o 16:55

Suchy95 np kupienie KIT MTSa w ustawieniu jakim tam chcesz lub gwint :-P
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 8 sie 2014, o 11:24

jak nie masz kasy to sobie odpuść ciąć seryjne miękkie sprężyny to głupota pierwsza większa hopa i amoy tak walną w kielichy że plomby z zębów Ci powypadają.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 30 sie 2014, o 22:12

Witam. Podepnę się żeby nie zaśmiecać forum. Planuję obniżyć trochę auto ale nie wiem czy jest to dobry pomysł bo mam ori zawieche a jak jadę w 4 osoby to ocieram podłogą o asfalt bo tył tak siedzi. Wiem że jak zmienię springi na -40/-35 to auto pójdzie w dół ale czy nadal będzie takie miękkie ? Które sprężyny mi polecicie?

1. http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-obn ... 42215.html
2. http://allegro.pl/vw-golf-iii-sprezyny- ... 63181.html

[ Dodano: 2014-09-04, 15:00 ]
Czy ktoś kurcze zna odpowiedz na moje pytanie na tym forum?...
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez VolDan » 7 wrz 2014, o 22:15

Ja kupiłem do siebie zestaw Finteca -40 przód/tył ale do seryjnych amorów są różne opinie. Obecnie mam jeszcze KIT na przód Jamex/JOM amor o krótszym skoku i spręzyna -40. Lepiej dołozyc i kupic kita jak ciąc spręzyny albo zakładac krótsze springi do seryjnych amorów
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 8 wrz 2014, o 15:41

golf 1.4 napisał(a): jak jadę w 4 osoby to ocieram podłogą o asfalt bo tył tak siedzi.
skoro tak ci tył siada to warto zobaczyć w jakim stanie masz odboje jeśli wo gule je masz ,co do sprężyn to bym założył te
http://allegro.pl/vw-golf-iii-sprezyny- ... 63181.html wg mnie są twardziejsze i mniej będzie dobijać ,bo mają inną charakterystykę jak te drugie + dobry kpl odbojów
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Uzywany gwint

Postprzez Suchy95 » 7 paź 2014, o 06:48

na wiosne planuje zglebowac autko, bede dysponowal kasa ok 400-500zl. I moje pytanie czy kupie za to cos uzywanego w dobrym stanie
Avatar użytkownika
Suchy95
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 17:19
Lokalizacja: Lipno

Postprzez Opik » 7 paź 2014, o 09:22

Kupisz uzywany gwint a w jakim bedzie stanie... mozna kupic i za 300 czasem wiec nie powinno byc najgorzej
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Uzywany gwint

Postprzez pawelus6 » 7 paź 2014, o 11:16

Suchy95 napisał(a):na wiosne planuje zglebowac autko, bede dysponowal kasa ok 400-500zl. I moje pytanie czy kupie za to cos uzywanego w dobrym stanie


Dorwałem gwint uzywke za 600zł ale do Varianta i tyły są inne do nich niz HB, więc jestem zdania ze do HB w 500zł zmiescisz się. Oczywiscie polecam zacząć od MTS ;)
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez VolDan » 7 paź 2014, o 17:30

zdania są podzielone, jak planujesz podnosić zima/lato to gwint, ale KIT jest trochę bardziej komfortowy ;D tył zrobisz na talerzykach przód chyba też ;)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez scyzormks » 7 paź 2014, o 17:31

Podpinajac sie pod temat, ktos z forum jezdzi na kicie mts? Springi plus sport amory. Gwintu nie chce a kit by mi najbardziej odpowiadał -40.
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość