gwnit , kit czy same sprezyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gwnit , kit czy same sprezyny

Postprzez lisu891 » 12 paź 2010, o 15:48

chlopaki nie mam czasu poszukać dobrze w tym dziale , powiedzcie mi co wybrać , chce obnizyc wizualnie samochod i usztywnić go , ale chce zachowac w miare dobry komfort jazdy bo nie tylko ja z auta korzystam a nie chce zeby mi ktos za bardzo marudził podpowiedzcie co wybrać : gwint , zawieszenie sportowe czy jakies spingi obniżające
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

gwnit , kit czy same sprezyny

 

Postprzez BialyUst » 12 paź 2010, o 15:50

polecam Gwint jak najbardziej
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez lisu891 » 12 paź 2010, o 16:52

odrazu mozecie jakies propozycje co do firm dawać~! co powiecie o gwicnie JOM lub QAP?
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez BialyUst » 12 paź 2010, o 17:01

na sam poczatek powiec ile mozesz przeznaczyc na gwint
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez lisu891 » 12 paź 2010, o 17:30

mysle ze maxxx do 1000 zl z rozpórką ;) napewno jesli znalazłbym wieteca to bym kupowal ;d ale to ogolnie plan na koncowkę zimy ale juz orientuje sie co i jak mozna kupic
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez BialyUst » 12 paź 2010, o 21:03

wieteca za taka cene kupisz chyba ze używanego i to tez był by cud za taka cene to tylko Fk seria AK albo MTS badz Ta Technix
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez czaro » 12 paź 2010, o 22:38

Gwint jest o tyle lepszy że możesz sobie sam regulować wysokość w zależności od sytuacji. Tak więc również polecam Ci gwint. A co do tego co za ile to tak jak napisał BialyUst. Ja mam od 3 miesięcy tuningarta czyli ta technix i jestem zadowolony.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 12 paź 2010, o 23:00

no to ze jest regulacja wysokości to wiem;d a ile trzeba dołożyć do regulacji twardosci?:D he a jak z gwintem w zime ?
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez gomez1982 » 12 paź 2010, o 23:38

Mam od jakiś 3 miechów MTS i jest w miarę ok. No jest twardziej niż springi -40 ale właśnie ta opcja że na zimę możesz z nim iść w górę wygrała u mnie. A na zimę czytałem że smaruje się gwint smarem miedziowym i ponoć daje radę takie zabezpieczenie :-)
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez czaro » 13 paź 2010, o 09:00

Z tego co pamiętam jak oglądałem to z regulacją twardości są ze dwa razy droższe. Na zimę tak jak gomez1982 napisał smarujesz miedziowanym i masz z bańki. Smar kupisz w prawie każdym motoryzacyjnym tylko tyle że u nas w s-ku nie dostaniesz w puszce tylko w sprayu ale nim jest wygodniej. Ja przesmarowałem dwa razy sprayem i jest ok.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 13 paź 2010, o 15:36

Czaro musimy sie zgadać kiedyś i pokażesz mi jak sie autko twoje na gwincie zachowuje ok ?:D
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez BialyUst » 13 paź 2010, o 15:47

co do regulacji twardosci to musisz szykowac Ok 2500 zeby kupic FK z regulacja twardosci jak cchesz KW badz H&R to wydatek od 5 tys do 7 tys

jak ty chcesz miec troche konfortu to kupuj Albo MTS albo Ta technix w sumie to tylko nazwa zmieniona ale ja bym ci proponował kupic FK z seri AK bardzo fajny gwint i ładnie pracuje nie jest beton i nie jest miekki taki w sam raz > co do konserwacji Gwintu to poprostu daj ten smar tylko potem sie marzesz po zimie ja myje wszytsko dokładnie karczerem i czekam az wyschnie i owijam tasma izolacyjna i tez jest Ok :)
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości