gwint padł amor

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gwint padł amor

Postprzez tablo888 » 27 paź 2013, o 13:25

Witam mam pytanie do posiadaczy gwintowanych zawieszeń w waszych golfikach. Problem jest następujący posiadam gwintowane zawieszenie w którym od strony kierowcy amor ma 0% tak mi powiedziano na badaniu technicznym reszta trzyma 70%gwint nie wiem jakiej jest firmy auto sprowadzone z holandi. Czy jest możliwość wymiany jednego amora z przodu czy trzeba wymienić cały przód lub najlepiej cała zawieche?? Nie znam się na tym. Ale jeśli okaże się,że cała zawieche trzeba zmieniać jak padnie któryś amor to troszkę bije po kieszeni. Z góry dziękuje za odpowiedzi pozdrawiam
tablo888
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8 lut 2013, o 15:20
Lokalizacja: Śrem

gwint padł amor

 

Postprzez Paweu » 27 paź 2013, o 13:30

tablo888 napisał(a):gwint nie wiem jakiej jest firmy


To radziłby zajrzeć pod auto i poszukać oznaczeń na tym zawiasie.

tablo888 napisał(a):Czy jest możliwość wymiany jednego amora z przodu czy trzeba wymienić cały przód lub najlepiej cała zawieche??


Jeśli to byłby gwint lepszej firmy z wymiennymi wkładami to byłaby szansa wymienić tylko same wkłady.

tablo888 napisał(a): Ale jeśli okaże się,że cała zawieche trzeba zmieniać jak padnie któryś amor to troszkę bije po kieszeni.


Jeśli oba tylne lub przenie są ok to wymieniasz tylko jedną parę. czyli albo gwint z przodu albo z tyłu.

Btw. teraz dostępne są komplety sprzedawane osobno tzn albo przód albpo tył w dość przystępnej kasie,
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez palio » 27 paź 2013, o 13:31

Nie musisz wymieniać całego zawieszenia. Jednego amora również się nie wymienia. Wymienia się parami na jednej osi. Wymień sam przód 2 sztuki.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95