Gwint - dziwny objaw

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gwint - dziwny objaw

Postprzez Okonik5 » 24 mar 2014, o 17:43

Witam . Posiadam gwint od paru dni . Nigdy nie jeżdziłem na sportowym zawieszeniu . Gdy wjadę w jakąś nierówność , lub w koleinę to czuje jak by lekko ściągało , jak puszczę kierownicę ,to odbija w tą stronę w jaką wjadę w nierówność . Nie miałem geometrii robionej , i mam z przodu lekki negatyw . Czy coś jest nie tak , czy po prostu mi się inaczej jeździ na sportowym zawieszeniu ?
Okonik5
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 00:33
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie

Gwint - dziwny objaw

 

Postprzez Opik » 24 mar 2014, o 18:45

jak nie miles geometrii i zbieznosci po wsadzeniu gwintu to jezdzij dalej, beda niedlugo czesci z golfa jak sie zawiniesz na drzewie :P
geniusz zbrodni po prostu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 24 mar 2014, o 19:01

Okonik5 widzę dobry inteligent jesteś , na zbieżność i jedz jak najszybciej :-|
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Okonik5 » 24 mar 2014, o 22:40

A kąty też trzeba ? Czy wystarczy gdy tylko zbieżność ustawię?
Okonik5
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 00:33
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie

Postprzez Opik » 24 mar 2014, o 22:47

Nie wiem czy ja niewyraźnie napisałem czy coś. Geometria, czyli kąty i zbieżność. Przede wszystkim kąty bo wymieniając całą kolumnę wszystkie się sypią, a jest tam trochę możliwości regulacji
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pawlak92 » 26 mar 2014, o 22:04

Jak zrobisz z przodu negatyw bez regulacji drążków to masz na 100% zbieżne koła.
Pawlak92
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 9 mar 2014, o 01:39
Lokalizacja: Czarnowąsy k/Opola

Postprzez Opik » 26 mar 2014, o 22:08

Pawlak92, proszę Cię idź z takimi radami na inne forum ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Isiek » 30 mar 2014, o 00:45

Ile złotego trzeba dać mniej więcej za kąty+zbieżność?
Isiek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:31
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez patrolfak » 30 mar 2014, o 00:56

zależy gdzie ale u mnie około 100 zł
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 30 mar 2014, o 00:59

patrolfak napisał(a):zależy gdzie ale u mnie około 100 zł


potwierdzam, sprawdzone info. Zaufaj mi, jestem fachowcem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości