gleba i komfort

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

gleba i komfort

Postprzez KrOlikkk » 12 paź 2014, o 09:20

Witam jak obniżyć auto aby nie stracić na komforcie ? Jak można to zrobić czy nie da rady
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

gleba i komfort

 

Postprzez maximus_spi » 12 paź 2014, o 11:47

niestety nie da rady tego połączyć,albo jedno albo drugie....najmniej stracisz na komforcie zakładając na seryjne amorki springi tylko nie wiecej jak -40.....i wtedy az tak duzego spadku komfortu nie odczujesz.
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 13 paź 2014, o 10:22

KrOlikkk napisał(a):Witam jak obniżyć auto aby nie stracić na komforcie ? Jak można to zrobić czy nie da rady


- Odżałować na porządny zawias a nie technixa za 900 zł.
- wygodniejsze fotele od seryjnych.

Montując gwint rezygnujesz z tapczanu na rzecz lepszego prowadzenia, i wyglądu auta. Na żadnym sportowym zawiasie nie będzie tak samo jak na serii. Coś za coś..
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 13 paź 2014, o 10:39

Nawet najmiększy gwint świata będzie sztywniejszy niż seria :D
Druga sprawa że tak czy tak ucierpi komfort psychiczny, tu ominąć dziurę w ostatniej chwili, tu panika czy się uda bez haczenia podwoziem itd :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 19 paź 2014, o 13:39

Jakbyś chciał mieć glebe na miękkim zawiasie to na każdej nierówności będziesz darł opony i przydzierał wszystkim czym się da przydrzeć także no, albo rybki albo akwarium
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 20 paź 2014, o 10:34

Kup gwint np za 1k+ i komfort będzie + jakieś inne fotele i będzie git .Jeżeli kupisz ta-technix tak jak ja to każdy kamień będziesz czuł ale za to klei się do gleby jak głupi i nie muszę się martwić że lusterkiem będę darł o asfalt na zakręcie
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez el_sol » 22 paź 2014, o 18:01

Od jazdy na gwincie idzie się uzależnić :mrgreen: fakt, że na początku trzeba się w pewien sposób "nauczyć" jeździć na tym zawieszeniu-dasz radę :super: potem odcinek drogi, który będziesz często pokonywał nauczysz się na pamięć :-P
Gdy będziesz chciał przestać, przypomnij sobie dlaczego zaczynałeś.
el_sol
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 18:20
Lokalizacja: podk.





Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

cron