Felga 17

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Felga 17

Postprzez Suchy95 » 10 cze 2014, o 21:29

mam problem zalozylem ostatnio alu 17 225 45 i z tylu jest problem bo trze opona wewnetrzna strona o dolna czesc amorka ta blache co przychodzi sprezyna, a na wybojach i rant po zewnetrznej stronie. mam ory zawieszenie GT . mam pytanko jak zalatwic ten problem. moze odboje? Ale wtedy nadal bedzie tarlo o ta blache
Avatar użytkownika
Suchy95
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 17:19
Lokalizacja: Lipno

Felga 17

 

Postprzez Paweu » 10 cze 2014, o 23:39

Suchy95 napisał(a):mam pytanko jak zalatwic ten problem


Założyć węższe opony.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Suchy95 » 11 cze 2014, o 06:46

slyszalem ze 195/40 zalatwi problem. Nie bedzie trzeba nic wie ej kombinowac z zawieszeniem?
Avatar użytkownika
Suchy95
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 23 sty 2014, o 17:19
Lokalizacja: Lipno

Postprzez Opik » 15 cze 2014, o 02:07

Już odpalam moją magiczną szklaną kulę żeby wyczytać jakie masz ET i szerokość felgi. Przecież te parametry nie mają żadnego znaczenia, po co je podawać... :| Swoją drogą pogratulować rozmiaru opon do Golfa :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 15 cze 2014, o 11:10

Opik napisał(a):Już odpalam moją magiczną szklaną kulę żeby wyczytać jakie masz ET i szerokość felgi.

to nie wiesz :super: ale swoją drogą to oponki 205/45R17 na et 35 i szer.8J jest ok bo takie do siebie mierzyłem
ale podaj et i szer felgi bo" "Opik" nie wyczarował
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 15 cze 2014, o 11:26

ja do siebie mierzyłem 205/40 17x8 ET 35 i byłem mocno niepocieszony bo nie idzie na tym zejść tak jak chciałem, dlatego wpadły 16 :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 15 cze 2014, o 11:29

Opik napisał(a): bo nie idzie na tym zejść tak jak chciałem, dlatego wpadły 16 :D

no fajnie to wygląda ale ja jakbym założył tak jak ty to musiałbym vaga zostawiać 1km od domu i z buta :niepewny: dla tego celuję w 17' i lekko go na dół zawsze to wyżej będzie jak na 16' :?: nie
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 15 cze 2014, o 11:31

MiroGti napisał(a):no fajnie to wygląda ale ja jakbym założył tak jak ty to musiałbym vaga zostawiać 1km od domu i z buta :niepewny: dla tego celuję w 17' i lekko go na dół zawsze to wyżej będzie jak na 16' :?: nie


jak dla mnie bez sensu rozwiązanie. 17" i koza będzie wyglądało śmiesznie po prostu. Jeżeli chcesz mieć możliwość wjazdu wszędzie to pakujesz 16" na większym profilu i ew trochę podnosisz. 17" będzie wyglądała pokracznie na seryjnym zawiasie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 15 cze 2014, o 11:40

Opik napisał(a): koza będzie wyglądało śmiesznie po prostu

dla czego 17' glebnięte jest śmieszne ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 15 cze 2014, o 11:43

MiroGti napisał(a):
Opik napisał(a): koza będzie wyglądało śmiesznie po prostu

dla czego 17' glebnięte jest śmieszne ?


przecież sam zacytowałeś "koza", więc jakie glebnięte? 17" przy seryjnym zawiasie wygląda śmiesznie, jeżeli już pchać się w takie felgi to tylko na malutkim profilu i porządnej glebie, a z tego co widzę to jest sprzeczne z tym co chcesz osiągnąć, więc trochę bez sensu prawda?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości