) ale teraz jak jeżdżę po drodze która ma wyboje albo małe dziury to cos mi stuka w tylnym kole od kierowcy. Dźwięk jest taki jakby coś plastikowego uderzało o siebie. Może to jakaś tuleja albo coś? Nie znam się za bardzo na zawieszeniu więc proszę was o pomoc.Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
Dziwne stuki
Witam. Za oknem widać jaka jest pogoda, więc pojechałem na parking trochę polatać bokiem i wszystko fajnie, na ulicy też się trochę bawiłem (zaciągałem ręczny i te sprawy
) ale teraz jak jeżdżę po drodze która ma wyboje albo małe dziury to cos mi stuka w tylnym kole od kierowcy. Dźwięk jest taki jakby coś plastikowego uderzało o siebie. Może to jakaś tuleja albo coś? Nie znam się za bardzo na zawieszeniu więc proszę was o pomoc.
) ale teraz jak jeżdżę po drodze która ma wyboje albo małe dziury to cos mi stuka w tylnym kole od kierowcy. Dźwięk jest taki jakby coś plastikowego uderzało o siebie. Może to jakaś tuleja albo coś? Nie znam się za bardzo na zawieszeniu więc proszę was o pomoc.-

golf 1.4 - Gaduła
- Rocznik: 1993
- Silnik: 1.4 ABD
- Paliwo: PB+LPG
- Nadwozie: 5-drzwiowe
golf 1.4 napisał(a):Może to jakaś tuleja albo coś? Nie znam się za bardzo na zawieszeniu więc proszę was o pomoc.
tuleje tylnej belki w jakim stanie? po jeździe na ręcznym mogły dostać...

-

Paweu - Members
- Rocznik: 1111
- Silnik: 0.8
- Paliwo: CNG
- Nadwozie: cabrio
To musisz sam poszukać które plastiki ci dźwięczą.
W golfie czesto to sie dzieje (równiez z racji jego wieku)
Albo coś trzeszczy albo wibruje itp
Aby szybko zlokalizować winowajcę zabierz jakiegoś kolege na przejażdżkę
W golfie czesto to sie dzieje (równiez z racji jego wieku)
Albo coś trzeszczy albo wibruje itp
Aby szybko zlokalizować winowajcę zabierz jakiegoś kolege na przejażdżkę

Mój golfik
-

slawek5t - Members
Chyba będę musiał zabrać kumpla na przejażdżkę
Sam już szukałem ale nie znalazłem przyczyny stukania, sprawdzałem plastiki pod kanapą, w bagażniku i na tylnej półce i nic