dziwna zagadka??

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

dziwna zagadka??

Postprzez patryk456 » 8 sie 2011, o 21:16

Witam!

Pisze swoj pierwszy temat wiec prosze mnie poprawic jezeli cos bedzie nie tak. Z gory Przepraszam.

Przejzalem cale forum na temat problemow z zawieszeniem i nie znalazlem odp. na moj problem.

Mianowicie: Wymienilem kompletne zawieszenie na nowe z przodu i z tylu jak rowniez zasieglem porady diagnosty i dalej stoje z tematem. Mam stuki z przodu zawieszenia i to bardzo specyficzne. Przeguby tez wymienilem i nadal stuka jak jade na wprost lub jak skrecam w prawa strone oraz sa dziwne drgania nazwijmy to (wibracje) gdy jade do 100km/h. Powyzej 100km/h juz drgania (wibracje) ustaja.
Diagnosta twierdzi ze problem tkwi w przekladni kierowniczej???

Moje pytanie brzmi czy ktos mial juz taki problem i czy taka mozliwosc usterki tez wzstepuje.???

Zgory dziekuje za pomoc.
patryk456
patryk456
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 mar 2011, o 12:08
Lokalizacja: Gütersloh

dziwna zagadka??

 

Postprzez czaro » 8 sie 2011, o 21:18

patryk456, a jak wygląda sprawa z końcówkami drążków kierowniczych??
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krystek.l » 8 sie 2011, o 21:21

ja miałem takie wibracje na kierownicy i całe auto drgało między 70-80-95 km a potem przestawało, przyczyna u mnie to była:
- źle wyważone opony i nie tak jak było po zimie
- tylny prawy i przedni lewy amorek totalnie wylany
krystek.l
 

Postprzez patryk456 » 8 sie 2011, o 22:51

Hej czaro.

Koncowki drazkow tez sa wymienione.
Dodam tylko, ze krotko przed wymiana zawieszenia ten problem juz byl, a auto mam od lutego tego roku i do dzis ja zrobilem nim juz 10tys.. Zaraz po kupnie tego autka bylo spoko do polowy czerwca.Teraz jestem na urlopie w polsce i postanowilem zrobic to wymieniajac cale zawieszenie.

Pozdrawiam.
patryk456
patryk456
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 mar 2011, o 12:08
Lokalizacja: Gütersloh

Postprzez prezesik » 8 sie 2011, o 23:14

Moze byc luz na krzyzakach kolumny kierowniczej, ktore lacza kolumnie kierownicza z przekladnia. Sa tam dwaa krzyzaki. Albo jest luz na nich albo poprostu lacznik nie jest dokrecony i jest luz na frezach. Mialem to juz u siebie, dokrecenie srub na laczeniach pomoglo. Stuki mialem w czasie jazdy po kostce brukowej, wtedy cala kierownica grala.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez patryk456 » 8 sie 2011, o 23:21

Jak narazie dzieki wam wszystkim za odp. Sprawdze ten caly ukl kierowniczy i dam odp co bylo.

Pozdrawiam.
patryk456
patryk456
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 mar 2011, o 12:08
Lokalizacja: Gütersloh

Postprzez pablomed » 9 sie 2011, o 13:55

zwykle wibracje zależne od prędkosci zależą od czegoś co się kręci. Więc koła przeguby - jesli zmieniałeś również przeguby to wymienie jedą rzecz tylko - odwrotne założenie podkładek spręzystych przy nich moze dać takie objawy.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kamyczko » 14 sie 2011, o 15:20

u mnie są takie wibracje bo mam tarcze krzywo przetoczoną ... sprawdź sobie stan tarcz hamulcowych ...
kamyczko
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 13:12
Lokalizacja: zambrów

Postprzez komar » 8 wrz 2011, o 15:51

oponki jak na mój gust... :)
Avatar użytkownika
komar
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 mar 2011, o 18:32
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

cron