Drganie przy wolnych obrotach

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Drganie przy wolnych obrotach

Postprzez andreibiza » 3 maja 2008, o 14:49

witam wszystkich..mam taki problem przy wolnych obrotach drży mi cały przód przy zwiększeniu obrotów już jest lepiej.. co może być przyczyną tego drgania??pomóżcie
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Drganie przy wolnych obrotach

 

Postprzez Imper » 3 maja 2008, o 15:58

ale chodzi Ci na jalowym biegu??? moze byc tak ze masz wyruchane poduszki albo zle ustawione wolne obroty tzn sa zbyt niskie jak u mnie opcjonalnie powinny oscylowac w granicy 840 do 900 a ja mam np 640 wiec u mnie robi sie trzesiawka delikatna jak silnik sie nagrzeje ;/
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez andreibiza » 3 maja 2008, o 19:37

właśnie na biegu jałowym tak się dzieje..gdy tylko zwiększam minimalnie obroty(one są stabilne, silnik ładnie pracuje) drgawki znikają..wymieniłem poduszkę tuż przy układzie kierowniczym czyli z lewej strony, ale nic to nie dało..czy jak wymienię pozostałe dwie poduszki to będzie problem rozwiązany??
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Postprzez spiaku » 3 maja 2008, o 20:51

Masz TDI moze przyczyną jest zła praca układu wtrysku paliwa! Stąd pytanie czy silnik ma dobrą moc i jak kopci?
pozdro spiaku!
Avatar użytkownika
spiaku
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 wrz 2007, o 19:13
Lokalizacja: Polkowice

Postprzez andreibiza » 3 maja 2008, o 21:23

Kopci mi tylko gdy go odpalam przy zimnym silniku lekko szarym dymem później jest ok..moc silnika jest dobra nie narzekam:)
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Postprzez spiaku » 3 maja 2008, o 22:26

Czyli moje podejrzenia były błędne :-/
pozdro spiaku!
Avatar użytkownika
spiaku
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 7 wrz 2007, o 19:13
Lokalizacja: Polkowice

Postprzez Imper » 4 maja 2008, o 00:51

a jakie masz obroty na biegu jalowym jak silnik sie rozgrzeje?? najlepiej wlacz cyfrowy obrotomierz i sprawdz byc moze wystarczy tylko podniec wolne obroty i po sprawie ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez andreibiza » 4 maja 2008, o 09:11

to nic Spiaku i tak wielkie dzięki za takie informacje..nigdy bym nie podejrzewał, że takie coś mogło być od tego co pisałeś wyżej..pozdrawiam

[ Dodano: 2008-05-04, 09:14 ]
u mnie to jest takie coś, że i przy zimnym i ciepłym silniku obroty są takie same czyli coś w granicach 900..a gdzie mogę dostać taki cyfrowy obrotomierz??:-)
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Imper » 4 maja 2008, o 12:33

tego sie nie kupuje hehe tylko wlaczasz go jako funkcje zamiast licznika kilometrow wiec tak :
- wciśnij przycisk do kasowania kilometrów i go trzymaj
- następnie włącz, wyłącz i ponownie włącz zapłon
- teraz zwolnij przycisk do kasowania kilometrów. Pojawi się cyfra “1″.
- przyciskaj przycisk do kasowania kilometrów, aż pojawi się cyfra “7″.
- uruchom silnik
potem gdy silnik sie nagrzeje zobacz ostatecznie ile trzyma obrotow
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez andreibiza » 4 maja 2008, o 13:27

Niedawno tak zrobiłem, tylko silnik już miałem ciepły, pokazywało mi 900-899..tak lekko skakało..jak będzie zimny to jeszcze wtedy sprawdzę..kurcze nawet nie wiedziałem, że taka funkcja jest:)..a chciałem się jeszcze zapytać co oznaczają pozostałe cyfry czyli od 1 do 8 już bez 7???
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Imper » 4 maja 2008, o 14:52

Tryb wywoływany na lewym wyświetlaczu przebiegu.
1. Distance Pulse number - 3735 wszystkie kraje z wyjątniem USA i GB
2. Kod kraju - 1 wszystkie poza USA i GB
3. Speedometer/Tach - nie używany do diagnostyki
4. Liczba cylindrów
5. Test segmentów wyświetlacza
6. Impuls z prędkościomierza (czujnik prędkości) - 4 impulsy na jeden obrót koła
7. Obroty silnika/min.
8. Wersja programu - opis jak dla pozycji 3
nie wiem czy te dane sa zgodne z prawda ale znalazlem to w sieci :P pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez andreibiza » 4 maja 2008, o 18:15

Dzięki za info..za jakiś czas będę wybierał się do mechaniora i wymienię resztę poduszek wtedy dam Ci znac co bolało z tymi drganiami a na razie bardzo dziękuję za wszelkie info..pozdrawiam
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości