Drążki i końcówki do Golfa

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Drążki i końcówki do Golfa

Postprzez jarekddz » 11 lut 2013, o 20:35

Panowie, noszę się z zamiarem kupna drążków i końcówek do mojego padła. Mam jeden problem. Nie znam się na tym, a chcę zamówić z allegro. Napisałem do typa, że mam silnik 1800, 90 PS ze wspomaganiem i tak mi odpisał: W przypadku tego auta mogą być dwa typy przekładni kierowniczej(ZF lub TRW) jest to nabite na przekładni. Ewentualnie różnica jest w samych drążkach na ich gwincie przy przekładni może być M14 lub M16. Bez sprawdzenia niestety nie mam możliwości doboru.
Pozdro

może ktoś kupował już i da linka do aukcji? Jak najtańsze mnie interesują, auto idzie na sprzedaż
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Drążki i końcówki do Golfa

 

Postprzez K@mil » 11 lut 2013, o 20:41

jarekddz napisał(a): W przypadku tego auta mogą być dwa typy przekładni kierowniczej(ZF lub TRW) jest to nabite na przekładni. Ewentualnie różnica jest w samych drążkach na ich gwincie przy przekładni może być M14 lub M16. Bez sprawdzenia niestety nie mam możliwości doboru.


Sprzedający ma racje :)
Najcześciej w ADZ byla zakładana przekładnia TRW :) ale najlepiej niech wypowie sie ktoś kto ma taki silni i wymieniał drażki :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez jarekddz » 12 lut 2013, o 00:16

silnik ABS mam
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 13 lut 2013, o 11:53

jarekddz, nieistotny silnik, dopiero GTI może mieć różnice specyficzne z powodu różnic w zawieszeniu.