czy warto ten gwint

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

czy warto ten gwint

Postprzez Pajdus » 11 sie 2012, o 18:24

Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp

czy warto ten gwint

 

Postprzez bioly21 » 12 sie 2012, o 11:15

strasznie taniutki ten gwint , tez jestem ciekaw opinii użytkowników
ale pewnie co tanie to drogie ...
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez GrZeChU91 » 12 sie 2012, o 11:23

Pajdus, Jest gosc w poznaniu co sciaga gwinty i za 710 zł jest do mk3 ja i maciej78 kupilismy u niego i jestem zadowolony.....
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez killah » 12 sie 2012, o 18:58

mnie ściągnięcie gwintu z ta z niemiec 3 lata temu kosztowało 800 zł więc ta cena jest możliwa.
killah
 

Postprzez PabloSBT » 18 sie 2012, o 23:02

ja mam ten gwint co prawda tylko na tyle ale drugi raz bym go nie kupił :P samochód stał się sztywny jak taczka :P a na naszych świętokrzyskich drogach nie da się na tym za bardzo jeździć myślę już żeby go sprzedać i przejść na serie :P lepiej dołóż trochę i kup jakiś lepszy gwint jechałem kiedyś w kolegi samochodzie na gwincie MTS to dużo lepiej się jechało nie trzepało tak samochodem na większych dołkach
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez witboy » 19 sie 2012, o 11:34

jest twardo ale to przez odboje ze sa za dlugie i siedzi na nich auto trzeba odboje skorcic w polowie i bedzie ok....
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Daniel19 » 19 sie 2012, o 14:23

to ja tez sie wypowiem kupilem gwint ta technic i mam go ustawiony tak zeby dlon wchodzila miedzy kolo a nadwozie no i powiem ze na naszych pofaldowanych drogach tylek od siedzenia sie odrywa przy 160;D ale w zakretach jest bajka...jak to jest twoj 1 gwint to polecam jak najbardziej...czytal ze to nie twarde gwinty tylko miekkie chyba nawet na tym forum ...wiec ja jestem zadowolony...jak za takie pieniadze to brac i nie gadac :-D
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez PabloSBT » 24 sie 2012, o 20:04

witboy napisał(a):jest twardo ale to przez odboje ze sa za dlugie i siedzi na nich auto trzeba odboje skorcic w polowie i bedzie ok....
no tak ale skoro auto siedzi na odbojach to jak je skrócę to samochód pójdzie pewnie jeszcze w dół a mam 3 cm do koła na podniesionym prawie na max gwincie :) jak jeszcze opadnie to boję się że może się zrobić to samo co miałem na seryjnych amorkach czyli tarcie o nadkola :(
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez jasiu0997 » 26 sie 2012, o 15:59

to go podkręc minimalnie wyzej i zetnij odbój
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości